Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV – stawia na mobile marketing. „Przepisownik” Winiary, „Warszawa ‘44” czy aplikacja na iPada dla KRBRD „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” to tylko niektóre z projektów Adv.pl (Lemon Sky) przygotowane specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych. Agencja planuje stworzenie zespołu specjalistów, który będzie dedykowany kampaniom oraz projektom wykorzystującym rozwiązania mobilne.
„Przepisownik” WINIARY – mobilny zbiór najciekawszych opisów potraw – to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących pomysłów na smaczny posiłek z wykorzystaniem produktów marki. Przygotowana przez Adv.pl (Lemon Sky) podręczna książka kucharska zawierająca ponad 1000 przepisów w telefonie komórkowym zrewolucjonizowała zakupy również dzięki wykorzystaniu specjalnej funkcji – skanera kodów kreskowych produktów WINIARY.
Adv.pl (Lemon Sky) zaproponowała również nowy sposoby promowania historii. Projekt zrealizowany na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego – dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii na telefony komórkowe typu „smartfon” – daje mieszkańcom Warszawy oraz turystom możliwość sprawdzenia historii miejsc, w jakich aktualnie się znajdują, pamiętających historię sprzed 67 lat.

Pomysł z wykorzystaniem aplikacji dedykowanych urzadzeniom mobilnym w komunikacji marketingowej jest naturalną konsekwencją stale rosnącego rynku smartfonów w Polsce. Jesteśmy przekonani, że strategiczne podejście, kreatywne rozwiązania i ogromne możliwości technologiczne agencji tworzą miksturę doskonałą, dzięki której możemy realizować niezwykle ciekawe i innowacyjne projekty. Kluczem do sukcesu jest znalezienie sposobu na dialog i interakcję z użytkownikami urządzeń mobilnych, a budowa profesjonalnego zespołu doświadczonych praktyków pozwoli nam na tworzenie jeszcze bardziej kreatywnych rozwiązań z zakresu mobile marketingu” – podkreśla Magdalena Surowiec, prezes zarządu Adv.pl (Lemon Sky).

W portfolio projektów agencji Adv.pl (Lemon Sky) przygotowanych na urządzenia mobilne znajduje się również aplikacja na iPada dla Krajowej Rady Bezpieczeństw Ruchu Drogowego pt. „Tak będziesz wyglądać w najlepszym wypadku”. Aplikacja została oparta na technologii Augmented Reality i wykorzystywała identyfikację twarzy użytkowników. Dzięki możliwości nałożenia na twarz wirtualnych ran powypadkowych użytkownik mógł zobaczyć potencjalne skutki wypadku drogowego.

Adv.pl (Lemon Sky) stworzyło też propozycję konkursową angażującej aplikacji mobilnejdla TP umożliwiającej nagranie krótkiego filmu z Sercem i Rozumem za pomocą kamery telefonu komórkowego. Projekt powstał na potrzeby konkursu KTR 2010 „Mobile Creative” i otrzymał główną nagrodę.

W ramach Research&Deveopment agencja inwestuje w advergaming. Na minione święta Wielkiej Nocy przygotowała innowawcyjną kartkę świąteczną – grę na iPhone’a „Kurakowe rodeo” wykonaną w technologii Unity 3D.

źródło: Adv.pl (Lemon Sky)

Kan