Restart dekodera lub routera, skorzystanie z ofert na żądanie czy telefonu stacjonarnego, czy wreszcie zalogowanie się do MojegoUPC w sprawie rachunków za usługi. Lista spraw, w jakich mogą potrzebować wsparcia niektórzy klienci, w tym 60+, może być dłuższa. Dlatego w ramach akcji #dzialamyztroska w UPC, uruchomiono specjalną ścieżkę na infolinii, gdzie seniorzy mogą liczyć na indywidualne podejście oraz niezbędną pomoc, bez konieczności wychodzenia z domu.
Tematem szczególnie ważnym w kontekście bezpieczeństwa w czasie #zostanwdomu, jest korzystanie z internetowych płatności za rachunki. Obecnie używa ich już ponad 90 proc. klientów, ale wielu seniorów dotychczas tego nie robiło. Dlatego specjaliści UPC służą im w tym zakresie pomocą i indywidualnym podejściem.
W jaki sposób można bezpiecznie i bez wychodzenia z domu skorzystać z płatności internetowych:
1. Płatność przez specjalny link. By wygodnie i bezpiecznie opłacać rachunki, UPC wysyła komunikację z linkiem do uregulowania rachunku.
a. Klienci są przekierowywani do bramki płatności, w której łatwo przechodzą przez proces opłaty online.
b. Do wyboru są wszystkie wygodne płatności elektroniczne – przez stronę własnego banku, BLIK lub kartę debetową lub kredytową.
c. Po zakończeniu procesu płatności, po podaniu swojego adresu e-mail, klient otrzymuje potwierdzenie opłaty rachunku.
a. Klienci są przekierowywani do bramki płatności, w której łatwo przechodzą przez proces opłaty online.
b. Do wyboru są wszystkie wygodne płatności elektroniczne – przez stronę własnego banku, BLIK lub kartę debetową lub kredytową.
c. Po zakończeniu procesu płatności, po podaniu swojego adresu e-mail, klient otrzymuje potwierdzenie opłaty rachunku.
2. Płatności automatyczne. Klienci nie muszą pamiętać o terminach spłat.
a. Tę usługę można aktywować w panelu Moje UPC lub w mailu wysyłanym wraz z rachunkiem.
i. Po włączeniu usługi Automatycznego opłacania rachunków, klienci są przekierowani do strony firmy Blue Media – bm.pl.
ii. Po założeniu konta na stronie operatora płatności i podaniu danych karty kredytowej lub debetowej, nie trzeba będzie się martwić o kolejne rachunki.
iii. Klienci są za każdym razem informowani o pojawieniu się nowego rachunku do opłacenia, ale system bm.pl będzie automatycznie, co miesiąc, pobierać z karty kwotę z rachunku (od takiej usługi Blue Media pobiera opłatę w wysokości 1 zł, doliczaną do każdej płatności).
a. Tę usługę można aktywować w panelu Moje UPC lub w mailu wysyłanym wraz z rachunkiem.
i. Po włączeniu usługi Automatycznego opłacania rachunków, klienci są przekierowani do strony firmy Blue Media – bm.pl.
ii. Po założeniu konta na stronie operatora płatności i podaniu danych karty kredytowej lub debetowej, nie trzeba będzie się martwić o kolejne rachunki.
iii. Klienci są za każdym razem informowani o pojawieniu się nowego rachunku do opłacenia, ale system bm.pl będzie automatycznie, co miesiąc, pobierać z karty kwotę z rachunku (od takiej usługi Blue Media pobiera opłatę w wysokości 1 zł, doliczaną do każdej płatności).
Jeśli nie możesz #zostaćwdomu…
Czasami nie ma innej możliwości. Płatności można dokonać nie tylko na poczcie, ale także podczas codziennych zakupów w sklepach, które obsługują płatności Via Moje Rachunki. Na infolinii konsultanci poinformują, gdzie najbliżej miejsca zamieszkania, znajduje się odpowiedni sklep.
Czasami nie ma innej możliwości. Płatności można dokonać nie tylko na poczcie, ale także podczas codziennych zakupów w sklepach, które obsługują płatności Via Moje Rachunki. Na infolinii konsultanci poinformują, gdzie najbliżej miejsca zamieszkania, znajduje się odpowiedni sklep.
Źródło:
upc.pl
Zostaw komentarz