Jesteś tutaj:-, Internet, Newsy, Rozrywka, Telewizja, Voip-Po(d)łączeni: nowy serial UPC – zwiastun (wideo)

Po(d)łączeni: nowy serial UPC – zwiastun (wideo)

W piątek, 24 listopada na Discovery Channel i w TLC ruszyła emisja serialu „Po(d)łączeni”. Produkcja przedstawia perypetie trójki młodych ludzi, którzy z konieczności zamieszkują wspólnie niewielkie mieszkanie w centrum Warszawy. To pierwszy serial UPC zrealizowany we współpracy z Discovery.


„Podłączeni” to 10-odcinkowy serial komediowy promujący ofertę UPC. Każdy z odcinków trwa 5 minut. Bohaterami serialu są Miron, Eryk i Andżelika, którzy w wyniku pazerności właściciela, zmuszeni są do współegzystowania w niewielkim, wynajmowanym przez nich mieszkaniu.

Z racji kompletnie różnych charakterów, bohaterowie przeżywają trudne chwile. Miron to typ informatyka-kujona, Eryk to totalny podrywacz, a Andżelika to rozpieszczona bogaczka, którą rodzice odcinają od źródełka. Serial przedstawia także ich perypetie z sąsiadami, z których każdy ma inne plany, pragnienia i potrzeby. Wyniknie z tego sporo zabawnych sytuacji.

Bohaterowie „Po(d)łączeni” żyją zgodnie z hasłem UPC „Radość z każdej chwili”- wciąż doświadczają czegoś nowego, są pozytywni i kolorowi. Serial jest pełen zabawnych momentów i sytuacji z którymi każdy z nas się utożsamia. Młodzi bohaterowie nie wyobrażają sobie życia bez superszybkiego wi-fi w każdym zakątku domu i rozrywki na żądanie. – mówi Anna Putts, Head of Marketing Communication UPC w regionie CEE.

Nowe odcinki serialu będą miały premierę w każdy piątek, od 24 listopada na antenie Discovery Channel i TLC. Każdy odcinek emitowany będzie codziennie przez 7 dni o różnych godzinach na obu kanałach. Produkcję można będzie zobaczyć również online, na kanale Discovery Channel w serwisie Youtube.

Główne role w serialu grają Barbara Garstka jako Andżelika, Rafał Pyka jako Eryk i Karol Jankiewicz jako Miron. Towarzyszy im m.in. Zbigniew Buczkowski jako Jacek Jaskóła – właściciel mieszkania. Reżyserem odcinków jest Kristoffer Rus, współreżyser m.in. serialu „Rodzinka.pl”. Za koncept kreatywny oraz realizację projektu odpowiada zespół Discovery Media Brand Partnership. Producentem wykonawczym jest Bongo Media.

źródło: UPC

Kan



Autor |2017-12-05T07:14:46+02:005 grudnia 2017 07:14|Kategorie: Inne, Internet, Newsy, Rozrywka, Telewizja, Voip|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.