Dziś, tj. 20 kwietnia Multimedia Polska zaprezentowała nową strategię biznesową. W ramach nowej strategii, spółka rozpoczyna sprzedaż gazu – to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzenie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną. Zapraszamy na transmisję NA ŻYWO w #Periscope: Multimedia Polska – strategia
Oferta dual-fuel, czyli pakiet prąd + gaz.
Średnio co 2-gi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia.
Klien, który zmieni sprzedawcę gazu na Muiltimedia, zyskuje 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen.
Nowa platforma komunikacyjna i nowi bohaterowie – chomiki
Nowa strona WWW
Ta firma nie ma nic do zaoferowania. Chciałem przedłużyć internet. Cenę dowalili z kosmosu a jak chcę zachować cenę to muszę przenieść prąd albo gaz. 30 mega/50 zł to cena za net. Po rabacie za transfer gazu lub prądu z łaską proponują 46 zł. Wypowiedzenie leci. Przestrzegam też przenosić prąd lub gaz. Ludzie mają gigantyczne problemy z dostawami mediów i rachunków. Wystarczy poszukać w sieci. Summa summarum po 15 latach nowy klient ma lepiej niż lojalny. Dlatego zmieniam.
Nie potrafisz negocjować.
Ja mam u nich 120mb/s za 40zł, bez żadnych dodatków na 12 miesięcy.
Mogłem mieć 60mb/s za 29zł.
Negocjować można jak jest konkurencja. Oni mają u mnie monopol więc dyktują cenę. Jeżeli masz dobry sposób na negocjację z nimi jestem otwarty na rady.
Mam Multimedia i nie jest źle. Jakość telewizji dobra, a Internet nie zawodzi