Firma KONTEL, dystrybutor rozwiązań telekomunikacyjnych, przedstawia rozwiązanie cenionej marki innovaphone, dzięki któremu firmy i instytucje posiadające dużą liczbę telefonów mogą płynnie i bez zakłóceń dla pracy przedsiębiorstwa migrować swoje tradycyjne centrale telefoniczne do standardu VOIP PBX.
Telefon IP222
– Zauważyliśmy, że duże organizacje biznesowe czy instytucje wstrzymują się z decyzją o migracji do nowoczesnego standardu abonenckich central telefonicznych VoIP z obawy o ewentualne przerwy w pracy spowodowane wymianą infrastruktury. Rozwiązanie marki innovaphone pozwala nie tylko płynnie przeprowadzić migrację, ale także wdrożyć ją etapami, co po pierwsze oznacza stopniowe przełączanie kolejnych działów lub oddziałów firmy, a po drugie koszty rozłożone w czasie – ocenia Marcin Grabowski, Product Manager marki innovaphone, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma KONTEL.
Warto podkreślić, że dzielenie migracji na etapy zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii infrastruktury, a to z kolei pozwala na zachowanie ciągłości pracy organizacji i dotrzymanie zobowiązań wobec kontrahentów. Ważne jest także to, iż nawet trwająca wiele miesięcy migracja jest na każdym etapie wspierana od strony serwisowej.
IP6010
W firmach posiadających oddziały w różnych lokalizacjach migracja central odbywa się metodą trunkingu, a więc łączenia standardowych systemów PBX przy pomocy własnych, bezpiecznych łączy IP. W wyniku takiego procesu pracownicy w obrębie jednego oddziału, jak i różnych filii danej firmy, mogą bezpłatnie rozmawiać przez telefony. Dzięki bramie VoIP system jest gotowy do dalszej rozbudowy w dogodnym momencie. Można do niego podpiąć także inne sprzęty biurowe, takie jak faks czy urządzenia wielofunkcyjne. Co więcej, płynna migracja do telefonii innovaphone VoIP PBX umożliwia integrację z nowoczesnymi platformami United Communication, które pracują ze sobą niezależnie w ramach jednej koncepcji komunikacji.
źródło: KONTEL
Kan
Jeżeli migrować to do voipowej centralki halonetu. Nizszego abonamentu niz 19 netto raczej nigdzie nie ma.
halonet jest drogi, jak naprawdę nie potrafisz skonfigurować własnej centralki na vps za 1zł, to spróbuj freepbx.pl
23.37zł halonet.pl 8 numerów wewnętrznych
12.30 freepbx.pl 10 numerów wewnętrznych
wcielo zero mialo byc vps za 10zł
Od ponad 3 lat korzystam z voip, miałem do czynienia z halonetem, ale zostaję przy easycallu.
[quote]
23.37zł halonet.pl 8 numerów wewnętrznych
12.30 freepbx.pl 10 numerów wewnętrznych
[/quote]
sprawdziłem szczegołowy cennik na stronie freepbx.pl i mam wątpliwosci np. przy TPSA brutto i netto po 3 gr to wygląda na pomyłke
https://www.telecube.pl/wirtualna-centrala-ipbx/ tu możesz przetestować dowolne funkcje centrali. Dostaniesz numer/y telefoniczne na testy i przez 14 dni sprawdzisz czy odpowiada Ci wirtualna centrala. Panel jest dziecinnie prosty w obsłudze, elementy centrali takie jak kolejkowanie, nagrywanie rozmów albo warunki czasowe wstawiasz w schemat metodą złap i upuść. Nic tylko testować 🙂
Moja firma zdecydowała się właśnie na migrację do centrali VOIP. Potrzebujemy w związku z tym nowe bezprzewodowe aparaty telefoniczne – 25 aparatów, budżet 10 tys netto. Coś polecacie? 🙂
Witam,
[b]Yezen[/b], bardzo dobry krok. Centrala Voip przyniesie wiele korzyści. Przekonasz się o tym z czasem użytkowania. Co do telefonów to zwróć uwagę na te 3 firmy: Yealink, Gigaset i Panasonic. Między tymi wybierzesz coś dobrego. Jeśli chodzi o konkretne modele to mogę polecić:
[b] Yealink W52P[/b](więcej o tym modelu, np tutaj:[url] http://www.voip24sklep.pl/pl/p/Yealink-W52P/56%5B/url%5D
[b]PANSONIC KX-TGP600[/b]
http://www.voip24sklep.pl/pl/p/Pansonic-KX-TGP600/102
[b]GIGASET C530 IP[/b]
http://www.voip24sklep.pl/pl/p/-Gigaset-C530-IP/74