Z usług T-Mobile Usługi Bankowe korzystało w końcu grudniu ub.r. 529 tys. klientów detalicznych. Dzięki strategicznej współpracy T-Mobile i Alior Banku, w maju 2014r, usługi dostarczane przez Alior Bank, która zastąpiła Alior Sync pozyskały w 2015 roku w sumie 254 tys. klientów.


W 2015 r. zostało otwartych 196 tys. rachunków w Alior Banku oraz 183 tys. rachunków w TMUB, co potwierdza atrakcyjność oferty kanału sprzedaży usług bankowych utworzonego przez sieć komórkową i Alior Bank – wynika z prezentacji tej instytucji dla inwestorów giełdowych.


W ramach współpracy z T-Mobile Polska S.A. klienci mają możliwość otwierania kont
osobistych z kartą debetową w ponad 600 punktach sprzedaży T-Mobile (w tym 155
placówkach typu store-in-store, świadczących pełną obsługę bankową). Klienci TMobile
mogą również skorzystać z kredytu w rachunku bieżącym do 20 tys. zł. Oferta dla
klientów biznesowych jest dostępna placówkach store-in-store.


T-Mobile Usługi Bankowe to nowoczesne funkcjonalności, dzięki którym klientom każdego dnia jest wygodniej, załatwiają swoje sprawy szybciej i przy tym oszczędzają pieniądze. To między innymi wirtualny oddział dzięki któremu dyspozycje, jakie do tej pory klienci realizowali w tradycyjnej placówce, można załatwić z dowolnego miejsca na świecie. Asystent płatności pomaga planować wydatki i przypomni o zapłacie rachunku. Z kolei integracja konta bankowego z Facebookiem umożliwia realizowanie przelewów do znajomych za pomocą popularnego serwisu społecznościowego, nawet gdy ci nie są klientami TMUB. To także możliwość płacenia za zakupy, kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowej, opłacanie parkingu, biletu do kina itp. z wykorzystaniem telefonu. Klienci T-Mobile mogą ponadto liczyć na dodatkowe korzyści, jakie daje im jednoczesne korzystanie z oferty telekomunikacyjnej i bankowej w T-Mobile.

źródło: Alior Bank

Kan