Studenci oraz posiadacze kont Platinium w PKO Banku Polskim mogą już płacić kartami debetowymi w postaci atrakcyjnych naklejek i breloków zbliżeniowych. To kolejny innowacyjny sposób dokonywania transakcji udostępniony klientom PKO.

Karty debetowe do PKO Konta dla Młodych oraz do kont Platinium mają teraz postać nie tylko klasycznego plastiku, ale także naklejki oraz silikonowego breloka zbliżeniowego. Naklejkę można umieścić na przykład na telefonie, odtwarzaczu muzyki czy innym gadżecie, zaś brelok można łatwo zamienić w wisior dzięki dołączanej silikonowej żyłce.

Naklejką i brelokiem można dokonywać płatności zbliżeniowych do kwoty 50 zł bez PIN oraz powyżej 50 zł z kodem PIN. Dzienny limit operacji bezgotówkowych wynosi maksymalnie 500 zł. Dla bezpieczeństwa klienta, podczas każdej transakcji sprawdzana jest wysokość dostępnych środków na rachunku.

Po udostępnieniu Śmigacza PKO Junior, czyli przedpłaconych kart zbliżeniowych dla dzieci w postaci silikonowych breloków oraz filcowych żyraf, rozszerzamy teraz naszą ofertę o karty do konta w formie gadżetów zbliżeniowych. Dzięki temu rozwiązaniu nasi klienci mogą dokonywać szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności zbliżeniowych w tysiącach punktów w całej Polsce. To kolejny element innowacyjnych form płatności dostępnych w PKO Banku Polskim, które obejmują już płatności telefonem oraz możliwość płacenia zbliżeniowego nie tylko kartą, ale także atrakcyjnym i wygodnym gadżetem – podkreśla Jakub Grzechnik, Dyrektor w Pionie Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego.

Naklejkę i gadżet można zamówić w jednym z prawie 1200 oddziałów PKO Banku Polskiego lub samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO. Naklejki są dostępne w dwóch wersjach: białej i czarnej, co pozwala dopasować ją kolorystycznie do przedmiotu, na który będzie naklejana. Gadżety zbliżeniowe do PKO Konta dla Młodych i kont Platinium są wydawane bezpłatnie. Za ich używanie pobierana jest miesięczna opłata w wysokości 0,39 zł. Wydawane breloki i naklejki są nieaktywne i wysyłane na adres korespondencyjny klienta. Aktywacja oraz pełna obsługa karty, czyli nadanie i zmiana PIN, zmiana wartości limitu dziennego, zmiana wizerunku naklejki, historia transakcji, zastrzeganie karty i zamawianie nowej, realizowane są przez klientów samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO.

źródło: PKO Bank Polski

Kan