Organizacyjny chaos potrafi zabić nawet najlepszą ideę i pomysł na biznes. Przede wszystkim jednak – skutecznie zdemotywować pracowników i popsuć codzienną atmosferę w pracy. Jak tego uniknąć i sprawić, że nawet duże i dynamicznie rozrastające się biuro będzie przyjazną przestrzenią, w której swobodnie się poruszamy? Polska firma IT stworzyła aplikację Zonifero, która za chwilę może okazać się absolutnym must have w każdej dużej firmie na świecie. To nowa klasa aplikacji typu Digital Office Management, usprawniająca i uprzyjemniająca codzienną pracę w biurze.


Zonifero, czyli jak odnaleźć się w biurze i pracować szybciej

Jak działa to rozwiązanie? Jednym kliknięciem sprawdzamy, gdzie pracuje osoba, z którą mailujemy w związku z realizowanym projektem. Widzimy, gdzie znajduje się jej stanowisko pracy, na którym piętrze, w którym pokoju. Z łatwością, bez pytania o drogę, możemy ją znaleźć i nawiązać kontakt. Zonifero pokazuje też drukarki, sale konferencyjne, toalety czy miejsca rekreacyjne.


aplikacja zawsze dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa, które chce jej użyć. To rozwiązanie może przynieść świetne efekty interpersonalne, ośmielić tych, którzy mają problem z nawiązywaniem relacji z nieznajomymi w pracy, a przede wszystkim do minimum skrócić czas dostosowywania się nowych pracowników do sposobu pracy firmy, co przy dużych firmach ma ogromne przełożenie na oszczędności.

źródło: TenderHut

Kan