Od końca listopada wszystkie salony sieci CCC w Polsce, łącznie jest ich ponad 430, są obecne w aplikacji MyShop.mobi. Dzięki temu narzędziu, wspierającemu handel w kontakcie z lokalną społecznością, każdy salon CCC może skutecznie kontaktować się z klientami z najbliższej okolicy. Obecnie z aplikacji korzysta już ponad 50 tysięcy klientów sieci.


Z uwagi na skalę proces wdrożenia technologii MyShop.mobi do sieci CCC został podzielony na dwa etapy. Pierwszym z nich była pilotażowa implementacja w 24 salonach w Lublinie, Kaliszu oraz w Trójmieście, połączona z kampanią POS. Jej celem było zapoznanie klientów z korzyściami, jakie zyskują, używając aplikacji. Po bardzo dobrych wynikach pilotażu, w ramach którego w pierwszych dwóch tygodniach klienci sieci wygenerowali ponad 10 tysięcy pobrań MyShop.mobi, CCC zdecydowało się na wdrożenie technologii w pozostałych salonach na terenie całej Polski.

Obecność wszystkich sklepów CCC w aplikacji oznacza, że klienci mogą obserwować wybrany salon ze swojej okolicy, wykorzystując do tego funkcję geolokalizacji i na bieżąco dostawać od niego powiadomienia o nowościach oraz promocjach wprost na ekran swojego smartfona. aplikacja wyposażona jest w funkcję mystery shopera, dzięki której klienci mogą anonimowo oceniać produkty i obsługę salonów. Wykorzystując możliwości MyShop.mobi, CCC planuje również zdigitalizowanie swojego programu lojalnościowego. Oznacza to, że klubowicze posiadający Kartę Klubu CCC w przyszłości będą mogli z niej korzystać w aplikacji.


Jesteśmy przekonani, że MyShop.mobi to skuteczne narzędzie analityczno- marketingowe. Dzięki swojej kompleksowości umożliwia bieżącą komunikację z klientem, zwiększa częstotliwość jego wizyt, sprzyja budowaniu lojalności oraz optymalizuje koszty działań marketingowych. Tak dobre wyniki wdrożenia w sieci CCC to wspólny sukces, który pozwala nam już planować implementację naszej technologii w zagranicznych oddziałach CCC w 2016 roku
– informuje Maciej Tygielski, CEO MyShop.mobi.

Era smart shoppera

Jak wynika z najnowszego raportu – „M-commerce. Kupuję mobilnie” – aż 87% konsumentów korzystających z urządzeń mobilnych wykonuje na nich średnio trzy czynności okołozakupowe. Między innymi poszukuje inspiracji zakupowej, informacji i opinii o produktach, których zakup rozważa, porównuje oferty, kupuje, śledzi zamówienia, dzieli się opiniami. Polacy coraz chętniej i częściej robią sprytne zakupy. Chcą być na bieżąco z promocjami i nowościami ze sklepów oraz miejsc, które odwiedzają. Dlatego smartfon stał się nieodłącznym towarzyszem zakupów. Potwierdzają to dane z raportu Flurry Insights, według którego największą popularnością wśród aplikacji cieszą się te z sektora retail. Notują wzrost pobrań o 174% rokrocznie.

W strategii rozwoju CCC SA nowe technologie są jednym z kluczowych obszarów i stanowią skuteczne wsparcie sprzedaży i kontaktu z klientem. MyShop.mobi po analizie wielu rozwiązań technologicznych zaoferowało optymalne spektrum możliwości istotnych z punktu widzenia innowacji i potrzeb konsumentów.

Technologia MyShop.mobi dostępna jest na rynku od października 2015 roku. Obecnie korzysta z niej ponad 600 sklepów i punktów handlowych z całej Polski i 75 tysięcy użytkowników. W trakcie są kolejne wdrożenia zarówno w dużych sieciach, jak i w małych, lokalnych sklepach oraz punktach handlowo-usługowych.

źródło: MyShop.mobi

Kan