Nowe bramy VOIP Patton SN4170/E1/PRI i SN5570 SBC oraz Session Border Controler oferują wysoką wydajność przy niskich kosztach wdrożenia. Są to biznesowe rozwiązania do zastosowań łączących technologię VoIP oraz platformy Unified Communications.


Zaprojektowana dla sektora małych i średniej wielkości firm nowa generacja urządzeń Patton T1/E1/PRI posiada mniejszą niż kiedykolwiek obudowę oraz najniższą w historii cenę. Większa wydajność sprzętu sprawia, że produkt jest rozwiązaniem biznesowym pożądanym przez sektor MŚP.

Rozwiązanie bazuje na autorskim systemie Patton IPv6 Trinity, z wysoką jakością dźwięku w standardzie G.722 (HD voice). Dostępne jest szyfrowanie sygnału TLS oraz głosu w protokole SRTP, a także pakiet zaawansowanych funkcji biznesowych.
Posiadający jeden lub dwa porty E1//PRI T1 Patton CPE jest optymalnym rozwiązaniem, pozwalającym przenieść się z tradycyjnej telefonii analogowej do zaawansowanego świata VoIP oraz Unified Communications:

  • Integracja istniejących linii łączy analogowych oraz cyfrowych z technologią SIP (opcjonalny PSTN fallback dla jeszcze większej niezawodności)
  • Integracja central opartych na IP z urządzeniami analogowymi i cyfrowymi posiadanymi dotychczas – umożliwia to stopniowe przejście na rozwiązanie IP
  • Zmiana dotychczasowych łączy analogowych/cyfrowych na łącza SIP trunk – brak konieczności wymiany już posiadanej centrali
  • Użycie posiadanych E1 (30B+D) do podłączenia centrali IP

Połącz SN5570 dla Twojego kanału SIP

Patton ESBR zapewnia bezpieczne rozdzielenie między sieciami WAN oraz LAN klienta z punktem obsługi SIP. Nowy panel zarządzania dostępny przez WWW upraszcza i przyśpiesza konfigurację po stronie abonenta.


Połącz SN4170 do Twojej linii ISDN

W świecie ISDN rozwiązanie Patton Trinity PRI zapewnia wsparcie wszystkim użytkownikom, dzięki informacjom przesyłanym transparentnie przez ISDN, takim jak np.: przekazywanie połączeń (ECT), informacje o opłatach (AOC), wyświetlanie numeru telefonu osoby do nas dzwoniącej (CLIP) oraz blokada wyświetlania numeru telefonu osoby dzwoniącej (CLIR).

Opcjonalny zegar wysokiej precyzji (HPC) na poziomie 5ppm zapewnia bezkonfliktową współpracę VoIP z problematycznymi dotychczas centralami, rozwiązaniami DECT, a także faksami.

źródło: KONTEL

Kan