D-Link rozpoczął kampanię wspierającą międzynarodową organizację non-profit WaterAid. Celem zaplanowanej na 12 miesięcy akcji jest poprawa zaopatrzenia w wodę w Afryce oraz Indiach. D-Link jako członek inicjatywy przekaże WaterAid 1 Euro z każdej sprzedanej w Europie elektronicznej niani EyeOn Baby.

D-Link EyeOn Baby
D-Link EyeOn Baby

Pieniądze wesprą potrzebujące matki na całym świecie. Kupując kamerę EyeOn Baby, rodzice w Polsce mogą obserwować i nadzorować swoje małe dzieci przez cały czas z dowolnego miejsca i jednocześnie wesprzeć dzieci mieszkające w krajach trzeciego świata.


W wielu regionach świata zdrowie matek i ich dzieci jest zagrożone ze względu na niewystarczający dostęp do świeżej wody. Blisko 750 milionów ludzi na świecie nie ma dostępu do czystej, pitnej wody. To jedna dziesiąta całej populacji – powiedział Kamil Rusjan, Marketing & PR Manager D-Link Polska. – Podejmując współpracę z WaterAid, bierzemy odpowiedzialność i wspieramy prawo każdego człowieka do dostępu do czystej wody. Akcja daje rodzicom kupującym EyeOn™ Baby, możliwość wsparcia rodziców w krajach rozwijających się, którzy starają się zaspokajać podstawowe potrzeby swoich dzieci – powiedział Kamil Rusjan.


Więcej informacji o WaterAid znajduje się na stronie http://www.wateraid.org/

źródło: D-Link

Kan