Jesteś tutaj:-, Inne, Internet mobilny, Newsy, Płatności-SkyCash przyjazny osobom niesłyszącym

SkyCash przyjazny osobom niesłyszącym

SkyCash wprowadził możliwość korzystania z usługi tłumacza języka migowego on-line, zapewniając tym samym profesjonalną obsługę klientów niesłyszących. Rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z projektem Migam.pl, skupionym wokół działań służących popularyzacji języka migowego i budowaniu świadomości na temat problemów osób głuchych.

Osoby niesłyszące mogą już korzystać ze wsparcia biura obsługi klienta SkyCash, zintegrowanego z usługą tłumacza języka migowego on-line. To wygodny sposób na poznanie zasad działania aplikacji, która znacznie ułatwia wykonywanie wielu codziennych czynności, takich jak kupowanie biletów komunikacji miejskiej i kolejowej czy płacenie za domowe rachunki. Na stronie internetowej SkyCash pojawiły się też specjalne filmy instruktażowe w języku migowym, odpowiadające na najbardziej typowe pytania związane z płatnościami przez komórkę, dotyczące np. zmiany hasła czy zasilenia konta.

Sposób funkcjonowania rozwiązania jest prosty. Na stronie internetowej, w dziale pomocy, umieszczono ikonę przekreślonego ucha – popularnego symbolu rozpoznawanego przez osoby niesłyszące. Kliknięcie w znajdujący się obok napis inicjuje połączenie z wykwalifikowanym tłumaczem i uruchomienie okna wideorozmowy. Tłumacz rozpoznaje sprawę kontaktując się z wyznaczonym konsultantem biura obsługi klienta SkyCash i udziela odpowiedzi w języku migowym. Osoby niesłyszące otrzymują w ten sposób szybkie, dostosowane do ich potrzeb wsparcie techniczne.

Dzięki ułatwiającym codzienne życie usługom i możliwości ominięcia barier komunikacyjnych SkyCash doskonale wpisuje się w potrzeby osób niesłyszących – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland. – Z uwagi na to, że częstym problemem okazuje się dla nich rozumienie treści zawartych w tekstach pisanych, naturalnym kierunkiem było dla nas zapewnienie dostępu do informacji także w języku migowym – dodaje Mazurkiewicz.

Rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z projektem Migam.pl, który obejmuje szereg działań służących popularyzacji języka migowego i budowaniu świadomości na temat problemów osób głuchych. Obejmują one m.in. rozwijanie platformy komunikacyjnej, umożliwiającej tłumaczenia wszelkiego rodzaju treści na język migowy, udostępnianie darmowego słownika i szkoleń online oraz tłumaczenia tekstów i filmów na zlecenie. Migam.pl jest też inicjatorem kampanii społecznej na rzecz osób niesłyszących „Zauważ nasze słowa”.


SkyCash to uniwersalny system płatności przez telefon komórkowy, zapewniający natychmiastowe przelewy z zachowaniem bezpieczeństwa na poziomie bankowości on-line i kart płatniczych. Stosowany jest do kupowania biletów komunikacji miejskiej i kolejowych, płatności za parkowanie, zasilania telefonów na kartę, wypłacania gotówki z bankomatów, kupowania biletów do kina, a także do rozliczeń pomiędzy znajomymi oraz płatności w Internecie i punktach handlowych. Do SkyCash można zaprosić posiadacza każdego spośród 40 mln numerów telefonów komórkowych zarejestrowanych w Polsce.

źródło: SkyCash

Kan

Autor |2013-11-29T09:54:40+01:0029 listopada 2013 09:54|Kategorie: Aplikacje, Inne, Internet mobilny, Newsy, Płatności|Tagi: , |1 komentarz

1 komenarz

  1. ferdar 29 listopada 2013 w 13:29 - Odpowiedz

    Tylko nie wiem po co to Niby udogodnienie bo każdy niesłyszący przecież widzi co jest na ekranie telefonu i może przeczytać więc po co to jeszcze przekładać na znaki migowe

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile