Życie wielu Polaków w ostatnim czasie toczy się głównie w przestrzeni domowej. Nasze domy stały się miejscem pracy, nauki czy relaksu. I chociaż z czasem może być to uciążliwe, to dzięki możliwościom, jakie daje internet, wciąż możemy czerpać z tego radość, pozostając w kontakcie z bliskimi i zdalnie wykonując codzienne obowiązki.
W swoim najnowszym spocie reklamowym T‑Mobile podkreśla, że dobrej jakości internet jest dziś równie potrzebny jak prąd i oferuje klientom internet domowy w wersji mobilnej lub światłowodowej przez pierwsze dwa miesiące za 1 zł/mies. 15-sekundowy spot prezentujący ofertę szybkiego internetu domowego będzie emitowany w telewizji, internecie oraz social mediach. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile i zespół agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
W ramach promowanej oferty „Internet dla domu” klienci mogą skorzystać z trzech opcji: 100 GB za 59 zł, 200 GB za 69 zł, 300 GB za 79 zł. Użytkownicy mogą również wybrać internet domowy 100 GB już za 49 zł miesięcznie.
Podana w ofertach liczba gigabajtów to dane do wykorzystania z pełną prędkością, zaś po ich wyczerpaniu prędkość zwolni do 1Mb/s, jednak użytkownicy nadal będą mogli korzystać z internetu. Promocyjna oferta T‑Mobile dotyczy również internetu światłowodowego. Dzięki niej klient może zakupić światłowód o prędkości do 300 Mb/s i również płacić przez pierwsze dwa miesiące 1 zł/mies. przez pierwsze dwa miesiące.
Zostaw komentarz