Kilka dni temu Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, zgłosił kierownictwu T-Mobile skandaliczne zachowanie jednego z pracowników ich salonu w Warszawie. Obsługując klienta z Ukrainy naigrywał się z ukraińskiego akcentu i udawał, że nic nie rozumie. Na uwagę zwróconą przez innego klienta przyznał, że „wie o co chodzi, tylko to była jego taktyka”. Cały czas mając z tego ubaw – dodają przedstawiciele Ośrodka.

Incydent miał miejsce 16 września ok. godz. 17.30 w salonie T-mobile na ul. Jubilerskiej w Warszawie.

Dzisiaj Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych otrzymał odpowiedź od firmy, który cytujemy poniżej:

Dziękujemy za przesłaną informację. Pragnę Pana zapewnić, że żadne zachowania obrażające klientów nie są i nie będą tolerowane przez naszą firmę. Osoba, o której Pan pisze została zidentyfikowana i poniosła konsekwencje służbowe swojego zachowania. Dodatkowo przeprowadzone zostanie spotkanie z całym zespołem sklepu, aby przypomnieć wartości firmy i uczulić pracowników odnośnie właściwego zachowania i komunikacji, która nie może budzić żadnych wątpliwości co do intencji. Podobną komunikację zamierzamy również zrealizować do wszystkich pracowników sieci sprzedaży zarówno punktów własnych jak również partnerów zewnętrznych.

Nasi przedstawiciele próbują skontaktować się również z klientem, którego dotyczy sprawa, aby przeprosić go za wszystkie niedogodności jakie go spotkały w punkcie sprzedaży. T-Mobile Polska

źródło: Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych

Kan