Deutsche Telekom opublikował dziś swoje wyniki finansowe uzyskane w drugim kwartale 2016 roku. T-Mobile Polska na koniec marca 2016 roku obsługiwała bazę 11,635 miliona klientów. W drugim kwartale tego roku liczba kart SIM zmniejszyła się o 1.6% w porównaniu do 11,821 mln na koniec pierwszego kwartału 2016 roku i o 26.5 % r/r. (15,827 mln).





T-Mobile Polska na koniec czerwca 2016 roku obsługiwał 11,635 miliona klientów. Baza klientów usług abonamentowych wyniosła 6,516 miliona, a usług przedpłaconych 5,119 miliona. Liczba przyłączeń netto w bazie klientów kontraktowych w drugim kwartale 2016 r. poprawiła się, zarówno w porównaniu do ubiegłego roku, jak i do poprzedniego kwartału. Osiągnięty obecnie przez T Mobile Polska wynik jest najlepszym uzyskanym przez Spółkę od czwartego kwartału 2013 roku. W tym samym czasie baza
użytkowników usług przedpłaconych zmniejszyła się o 183 tysiące w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy br. Jest to przede wszystkim efekt wprowadzenia nowego standardu utrzymywania w systemach numerów prepaid po upływie terminu ich ważności.

Wyniki finansowe Deutsche Telekom: Tutaj (pdf)

źródło: Deutsche Telekom

Kan

Warto przeczytać:
T-Mobile Polska Q2 – najlepszy kwartał w pozyskiwaniu klientów abonamentowych od 2013 r.