Deutsche Telekom opublikował dziś swoje wyniki finansowe uzyskane w drugim kwartale 2016 roku. T-Mobile Polska na koniec marca 2016 roku obsługiwała bazę 11,635 miliona klientów. W drugim kwartale tego roku liczba kart SIM zmniejszyła się o 1.6% w porównaniu do 11,821 mln na koniec pierwszego kwartału 2016 roku i o 26.5 % r/r. (15,827 mln).
T-Mobile Polska na koniec czerwca 2016 roku obsługiwał 11,635 miliona klientów. Baza klientów usług abonamentowych wyniosła 6,516 miliona, a usług przedpłaconych 5,119 miliona. Liczba przyłączeń netto w bazie klientów kontraktowych w drugim kwartale 2016 r. poprawiła się, zarówno w porównaniu do ubiegłego roku, jak i do poprzedniego kwartału. Osiągnięty obecnie przez T Mobile Polska wynik jest najlepszym uzyskanym przez Spółkę od czwartego kwartału 2013 roku. W tym samym czasie baza
użytkowników usług przedpłaconych zmniejszyła się o 183 tysiące w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy br. Jest to przede wszystkim efekt wprowadzenia nowego standardu utrzymywania w systemach numerów prepaid po upływie terminu ich ważności.
Wyniki finansowe Deutsche Telekom: Tutaj (pdf)
źródło: Deutsche Telekom
Kan
Warto przeczytać:
T-Mobile Polska Q2 – najlepszy kwartał w pozyskiwaniu klientów abonamentowych od 2013 r.
ja od kilku dobrych lat jestem w TM, ale wcześniej nie uważałem, żeby byli jakąś wybitnie dobrą firmą. dopiero niedawno przeniosłem nr do ich abo, nie doliczają mi dodatkowych kosztów i naprawdę chętnie przedłużę umowę! widać, że podejście do indywidualnych klientów im się zmieniło! 😉
A po lutym 2017 pewnie trzasną w 10- 9mln klientów, bo odpadną im opuszczone, nie zarejestrowane karty. T-Mobile jak z wielkiego operatora stać się marginalną, żenującą firemką w której nawet najlepsze akcje potrafią mieć negatywny wydźwięk.
Nie zgadzam się z tym że klientów będzie mniej. Zarejestrowanie karty w salonach T-mobile przynosi nam korzyści,10GB internetu,darmowe rozmowy w sieci. I oczywiście najlepsza jakość połączeń.