W dzisiejszych czasach klienci mogą do woli przebierać w ofertach banków, szukając dla siebie najwygodniejszej i najbardziej przyjaznej oferty. Rozwijając T-Mobile Usługi Bankowe, Operator dba, aby klienci mieli jak najlepsze możliwości nie tylko wygodnego zarządzania swoimi finansami, ale także – oszczędzania.


Branżowy serwis Money.pl – po przeanalizowaniu ofert 29 banków – jednoznacznie ogłosił, że T-Mobile Usługi Bankowe posiada najlepsze konto osobiste 2016 roku – chwali się T-Mobile Polska.

W badaniu przeprowadzonym przez specjalistów serwisu Money.pl przyjęto model klienta, który „zarabia na rękę około 2,5 tys. złotych i wykonuje operacje kartą na minimum 500 złotych miesięcznie”. Na ostateczny wynik oferty w rankingu wpłynęło wiele kryteriów – w tym koszty prowadzenia i obsługi, dostęp do konta i środków oraz jakość obsługi klienta.

Badanie potwierdza, że T-Mobile Usługi Bankowe całkowicie spełnia potrzeby klienta, który poszukuje oferty atrakcyjnej pod kątem opłat za prowadzenie konta, wygodnego dostępu mobilnego do swoich środków oraz przyjaznej obsługi. Jak przyznaje Money.pl: „Najlepsze konto dla naszego klienta to T-Mobile Konto oferowane przez T-Mobile Usługi Bankowe. Posiadacz rachunku nie tylko nie zapłaci za jego prowadzenie, ale ma też szansę odzyskać część wydawanych pieniędzy (nawet do 5 procent wartości zakupów), za które zapłaci kartą debetową. Maksymalnie można w ten sposób zarobić 25 złotych miesięcznie i 300 złotych rocznie.”

Specjaliści zwrócili także uwagę, że dzięki połączeniu usług finansowych z telekomunikacyjnymi, konto jest również korzystne dla użytkowników T-Mobile na Kartę i Heyah, którzy przy każdorazowym doładowaniu telefonu zyskują 20% kwoty doładowania.

Jak wynika z rankingu, wygodna bankowość internetowa, darmowe przelewy i karta do bankomatu to nie wszystko. Dzięki kontu osobistemu w T-Mobile Usługi Bankowe można bowiem także oszczędzać, a dzięki aplikacji mobilnej klienci mogą mieć nadzór nad swoimi finansami zawsze i wszędzie – z poziomu swojego smartfona. Nie mniej ważna jest dziś obsługa klienta i tu także doceniono kompetencje konsultantów, jakość oraz sprawność obsługi czy przejrzystość strony internetowej.

Konto osobiste w T-Mobile Usługi Bankowe zostawiło oferty innych banków w tyle, w ostatecznym rozrachunku zdobywając aż 92,4 pkt na 100 możliwych. I to jest najlepsza rekomendacja dla klientów, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z oferty.

źródło: T-Mobile Polska

Kan