Od rana 01.02 br. mobilna T-Mobile potwierdza, że miały miejsce przypadki nieprawidłowych logowań do systemów self-care T-Mobile i Przeprasza wszystkich Klientów, których dotknęły opisane powyżej utrudnienia.
Komunikat:
Uprzejmie informujemy, że miały miejsce przypadki nieprawidłowych logowań do systemów self-care T-Mobile. Ostatnie błędne logowanie mogło nastąpić nie później niż dziś, 1.02.2016 r. o godzinie 10 rano. Nasi specjaliści niezwłoczne podjęli działania naprawcze, w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności aplikacji. Wszystkie dane Klientów są bezpieczne.
Utrudnienia mogły dotyczyć części Klientów, którzy mieli aktywną opcję automatycznego uwierzytelniania i korzystali z serwisów wczoraj w godzinach popołudniowych i wieczornych.
Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości i w trosce o dane Klientów podjęliśmy decyzję o tymczasowym wyłączeniu dostępu do aplikacji self-care oraz w dalszym kroku wprowadzeniu dodatkowo konieczności logowania wyłącznie z pomocą jednorazowych SMS-ów. Możliwość korzystania z funkcji autologowania zostanie ponownie udostępniona po wdrożeniu dodatkowego mechanizmu zabezpieczającego w naszych systemach.
Przepraszamy wszystkich Klientów, których dotknęły opisane powyżej utrudnienia. Wszelkich informacji w tej sprawie udzielać będą konsultanci Biura Obsługi Abonenta (tel. 602900000 lub e-mail: boa@t-mobile.pl). Każde zapytanie zostanie indywidualnie zweryfikowane.
źródło: T-Mobile
Kan
Prawdą jest że problem może dotyczyć tylko tych co mieli aktywną opcję uwierzytelniania i akurat wczoraj korzystali z tych serwisów?
T-szambo to jedna wieka awaria..
Awaria nie dotyczyła wszystkich klientów, mnie np ominęło
przesadzają, była awaria przez chwile, zostala zażegnana szybko a info o tym zamieszczali z 5h opoznieniem, afera na 102 ;/
kij tam z awaria, wyciekly DANE OSOBOWE! czyzby szykowala sie nowa kara dla T-debila? 😀
nic nie slychac zeby komus cos sie wydarzyło… lepiej zeby nic sie nie wykluło.
Chyba tak. U mnie nic się nie zadziało.