Adam Sawicki, od czerwca nowy prezes T-Mobile Polska, w rozmowie z rpkom.pl ujawnia plany Operatora na najbliższe trzy lata i zapowiada transformację firmy. – Tylko w takim czasie można przeprowadzić transformację, zrealizować plan zmiany firmy – mówi.

Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska
Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska

Myślimy o kilku sprawach. Jedną z nich jest doprowadzić do sytuacji, w której będziemy operatorem pierwszego wyboru: ze względu na jakość usług i podejścia do klienta. Planujemy znaczącą zmianę w tym ostatnim obszarze. Badania pokazują, że operatorzy irytują klientów. Trzeba nas akceptować, bo jesteśmy i świadczymy usługi potrzebne w życiu codziennym, ale irytujemy klientów: dzwonieniem, SMS-ami, taryfami. Nawet nowi operatorzy, którzy wchodzą na – Każdy z nas ma inne silne i słabe strony. Na charakterystykę Orange wpływa i będzie wpływać fakt, że to były operator narodowy. Plus ze względu na swojego nowego właściciela jest nieco inny: idzie bardziej w treści, kontent, wiele rzeczy, które robi będą inne ze względu na powiązanie z telewizją w grupie. Play ma najmniej infrastruktury, co odbija się w jego marżach, ale stworzył silny marketingowo brand, który ma charakter life style’owy, a nie telekomunikacyjny. I jesteśmy my, którzy wyrastamy z mocnej inżynieryjnej technologii tradycji niemieckiej i na tej bazie chcemy budować, transformować, zmieniać nasze podejście do klienta. To mój priorytet przez kolejne lata.

Redakcja rpkom.pl zapytała też Prezesa m.inn. o to, czy jest pole do obniżki cen, czy przeciwnie? – Pewnie warto odnotować tu, że ARPU, przychód od klienta, w Polsce jest na poziomie ARPU w Albanii, a oczekiwania co do usług na poziomie Europy Zachodniej i USA. A jako inwestorzy, przedsiębiorcy i pracodawcy, ponosimy koszty rozbudowy infrastruktury, czy na przykład pozyskania rezerwacji częstotliwości, które jak pokazują ceny w trwającej aukcji LTE, nie należą do najtańszych – odpowiedział Adam Sawicki.

W wywiadzie dowiedzieliśmy się także, że najważniejsze dla właściciela T-Mobile Polska jest bycie wiodącym operatorem europejskim. – Chcemy być operatorem pierwszego wyboru dla klientów, wracając na ścieżkę wzrostu udziałów rynkowych – podkreślił Prezes T-Mobile Polska.Cały wywiad przeczytacie na stronie internetowej rpkom.pl, w artykule Urszuli Zielińskiej: Trzy lata na transformację T-Mobile Polska

Kan

By |2015-07-31T08:47:00+02:0031 lipca 2015 08:47|Kategorie: Finanse, Newsy, Rynek, T-Mobile|Tagi: , , |5 komentarzy

Udostępnij ten artykuł na:

5 komentarzy

  1. frasag 31 lipca 2015 w 09:30- Odpowiedz

    Pożyjemy- zobaczymy.
    Jak dotychczas to ta firma źle mi się kojarzy. Zostałem 2 * oszukany, właśnie podczas rozmowy przez telefon z ich przedstawicielem nie poinformowano mnie o PUŁAPKACH ukrytych w ich PSEUDOPROMOCJACH. Prawda wyszła na wierzch dopiero podczas studiowania regulaminów. Na szczęście kosztowało mnie to niewiele więc się nie awanturowałem za bardzo, ale wstręt do firmy pozostał.

  2. zawiedziony 2 sierpnia 2015 w 19:58- Odpowiedz

    Panie Sawicki, proponuję porozmawiać z pracownikami na pierwszej linii frontu: https://www.telix.pl/artykul/strajk-wloski-w-t-mobile?-3,49152.html
    Nie jest dobrze jeśli ich menadżerowie rwegionalni ich zastraszają a później mają odgrywać doradcę klienta. Czasna wielkie zmiany panie Sawicki!

  3. jurny 2 sierpnia 2015 w 20:06- Odpowiedz

    [quote]
    sezon ogorkowy chyba nie dotyczy gadzeciarzy, co nie ?
    hammer na wakacje by pasowal jak ulał [/quote]
    dla gadzeciarzy nie ma, ale dla producentów jest. premiery co roku są w tych samych okresach,

  4. Obawa 5 sierpnia 2015 w 15:30- Odpowiedz

    Niech zmieni wyrzsze kierownictwo odpowiedzalne za sklepy, które mobinguje z centrali

  5. Betka 15 października 2015 w 08:50- Odpowiedz

    Zgadzam się z frasag. Oferty na telefon to totalny BAJER! Chcą szybko sprzedać aby wykazać się operatywnością. Ci Konsultanci nie mają nic do powiedzenia. Najgorsze jest to, że chcąc poprawić sobie zasięg z sieci trzeba zmieniać modemy a nawet routery na mocniejsze. T-Mobile wykorzystuje w takiej sytuacji Klientów oferując sprzęt za każdym razem z nową KARTĄ SIM. W ten sposób pobiera następne opłaty i Aneksem przedłuża już istniejące Umowy. Tym sposobem uziemia Klientów. A kogo stać na takie drakońskie KARY za zerwanie Umowy? Czy za każde takie g… trzeba ponosić takie opłaty i być znów zablokowanym na następne 2 lata? To samo tyczy się transferu. Po co kumulować? Lepiej pobrać następną opłatę. Czysta pazerność. I to ma być FRONTEM DO KLIENTA! A ON JAK CHCE SOBIE POLEPSZYĆ – NIECH PŁACI, PŁACI I PŁACI. Z poważaniem.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.