Adam Sawicki, od czerwca nowy prezes T-Mobile Polska, w rozmowie z rpkom.pl ujawnia plany Operatora na najbliższe trzy lata i zapowiada transformację firmy. – Tylko w takim czasie można przeprowadzić transformację, zrealizować plan zmiany firmy – mówi.
Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska
– Myślimy o kilku sprawach. Jedną z nich jest doprowadzić do sytuacji, w której będziemy operatorem pierwszego wyboru: ze względu na jakość usług i podejścia do klienta. Planujemy znaczącą zmianę w tym ostatnim obszarze. Badania pokazują, że operatorzy irytują klientów. Trzeba nas akceptować, bo jesteśmy i świadczymy usługi potrzebne w życiu codziennym, ale irytujemy klientów: dzwonieniem, SMS-ami, taryfami. Nawet nowi operatorzy, którzy wchodzą na – Każdy z nas ma inne silne i słabe strony. Na charakterystykę Orange wpływa i będzie wpływać fakt, że to były operator narodowy. Plus ze względu na swojego nowego właściciela jest nieco inny: idzie bardziej w treści, kontent, wiele rzeczy, które robi będą inne ze względu na powiązanie z telewizją w grupie. Play ma najmniej infrastruktury, co odbija się w jego marżach, ale stworzył silny marketingowo brand, który ma charakter life style’owy, a nie telekomunikacyjny. I jesteśmy my, którzy wyrastamy z mocnej inżynieryjnej technologii tradycji niemieckiej i na tej bazie chcemy budować, transformować, zmieniać nasze podejście do klienta. To mój priorytet przez kolejne lata.
Redakcja rpkom.pl zapytała też Prezesa m.inn. o to, czy jest pole do obniżki cen, czy przeciwnie? – Pewnie warto odnotować tu, że ARPU, przychód od klienta, w Polsce jest na poziomie ARPU w Albanii, a oczekiwania co do usług na poziomie Europy Zachodniej i USA. A jako inwestorzy, przedsiębiorcy i pracodawcy, ponosimy koszty rozbudowy infrastruktury, czy na przykład pozyskania rezerwacji częstotliwości, które jak pokazują ceny w trwającej aukcji LTE, nie należą do najtańszych – odpowiedział Adam Sawicki.
W wywiadzie dowiedzieliśmy się także, że najważniejsze dla właściciela T-Mobile Polska jest bycie wiodącym operatorem europejskim. – Chcemy być operatorem pierwszego wyboru dla klientów, wracając na ścieżkę wzrostu udziałów rynkowych – podkreślił Prezes T-Mobile Polska.Cały wywiad przeczytacie na stronie internetowej rpkom.pl, w artykule Urszuli Zielińskiej: Trzy lata na transformację T-Mobile Polska
Kan
Pożyjemy- zobaczymy.
Jak dotychczas to ta firma źle mi się kojarzy. Zostałem 2 * oszukany, właśnie podczas rozmowy przez telefon z ich przedstawicielem nie poinformowano mnie o PUŁAPKACH ukrytych w ich PSEUDOPROMOCJACH. Prawda wyszła na wierzch dopiero podczas studiowania regulaminów. Na szczęście kosztowało mnie to niewiele więc się nie awanturowałem za bardzo, ale wstręt do firmy pozostał.
Panie Sawicki, proponuję porozmawiać z pracownikami na pierwszej linii frontu: https://www.telix.pl/artykul/strajk-wloski-w-t-mobile?-3,49152.html
Nie jest dobrze jeśli ich menadżerowie rwegionalni ich zastraszają a później mają odgrywać doradcę klienta. Czasna wielkie zmiany panie Sawicki!
[quote]
sezon ogorkowy chyba nie dotyczy gadzeciarzy, co nie ?
hammer na wakacje by pasowal jak ulał [/quote]
dla gadzeciarzy nie ma, ale dla producentów jest. premiery co roku są w tych samych okresach,
Niech zmieni wyrzsze kierownictwo odpowiedzalne za sklepy, które mobinguje z centrali
Zgadzam się z frasag. Oferty na telefon to totalny BAJER! Chcą szybko sprzedać aby wykazać się operatywnością. Ci Konsultanci nie mają nic do powiedzenia. Najgorsze jest to, że chcąc poprawić sobie zasięg z sieci trzeba zmieniać modemy a nawet routery na mocniejsze. T-Mobile wykorzystuje w takiej sytuacji Klientów oferując sprzęt za każdym razem z nową KARTĄ SIM. W ten sposób pobiera następne opłaty i Aneksem przedłuża już istniejące Umowy. Tym sposobem uziemia Klientów. A kogo stać na takie drakońskie KARY za zerwanie Umowy? Czy za każde takie g… trzeba ponosić takie opłaty i być znów zablokowanym na następne 2 lata? To samo tyczy się transferu. Po co kumulować? Lepiej pobrać następną opłatę. Czysta pazerność. I to ma być FRONTEM DO KLIENTA! A ON JAK CHCE SOBIE POLEPSZYĆ – NIECH PŁACI, PŁACI I PŁACI. Z poważaniem.