Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym, klienci zyskali innowacyjne usługi, a w przyszłości będą korzystali z najlepszej sieci w Europie.

Dokładnie od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. Po przygotowanym w rekordowym czasie czterech miesięcy rebrandingu nowa marka rozpoczęła wprowadzanie zmian. W pierwszej kolejności zmieniła się sama firma i jej kultura korporacyjna, a w kolejnych miesiącach T-Mobile rozpoczęła zdobywanie rynku wprowadzając nowe standardy oraz przełomowe oferty.

5 czerwca 2011 roku przywitała wszystkich nowa strona Internetowa T-Mobile oraz nowe logo na sklepach i salonach sprzedaży. Po raz pierwszy na rynku telekomunikacyjnym pojawiły się oferty pozwalające na nielimitowane i bezpłatne rozmowy z milionami użytkowników jednej sieci w kraju i na świecie, a oferta roamingowa nigdy nie były tak korzystna. Umożliwiając klientom na terenie Unii Europejskiej połączenia za 30 groszy oraz nielimitowane surfowanie w sieci.

W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,337 miliona klientów, co stanowi pond 42% wzrostu kart SIM na rynku w tym czasie. W ostatnim kwartale PTC dzięki T-Mobile zostało liderem w pozyskiwaniu nowych klientów zwiększając ich liczbę o 351 tysięcy. T-Mobile odnotowuje stały wzrost dzięki wprowadzaniu nowych ofert i rozwiązań, czy to gwarantując najniższe ceny smartfonów, czy wprowadzając nielimitowane i nieograniczone podwójne doładowanie lub możliwość negocjowania oferty telekomunikacyjnej.

Od rebrandingu rośnie również świadomość i rozpoznawalność marki T-Mobile. Jest to zasługa prowadzonych od rebrandingu działań promocyjnych i reklamowych. Już po dwóch miesiącach 3 na 4 osoby wskazywały na T-Mobile w badaniach rozpoznawalności marek, a obecnie jest to już 9 na 10. T-Mobile w wielu kategoriach dotyczących rozpoznawalności marki osiągnęła wartości porównywalne z konkurencją, która od lat funkcjonuje na rynku. Natomiast w przypadku tych najważniejszych dla budowania wizerunku marki T-Mobile, jak nowoczesność i świadczenie usług wysokiej jakości, klienci pozycjonują ją wyżej niż inne konkurencyjne marki.

T-Mobile mocno zaangażował się w promowanie sportu zostając od początku sezonu 2011/2012 sponsorem tytularnym najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Ten sezon okazał się rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii rozgrywek Ekstraklasy frekwencja na stadionach przekroczyła w sezonie 2 miliony kibiców. Kolejny rekord został odnotowany w liczbie kibiców na stadionach podczas jednej kolejki, która pierwszy raz od wielu lat przekroczyła 100 000. Stale rosnąca liczba widzów, rodzinne kibicowanie oraz świetna atmosfera na stadionach potwierdzają sukces T-Mobile Ekstraklasy.

T-Mobile rozpoczął również realizację jednego z najważniejszych i największych projektów telekomunikacyjnych w kraju. Poprzez modernizację swojej infrastruktury T-Mobile dąży do stworzenia najlepszej i najnowocześniejszej sieci w kraju. Dzięki zwiększeniu liczby nadajników o około 40% i zastosowaniu w całej sieci najnowszych technologii klienci zyskają w przyszłości dostęp do usług o znacznie lepszych parametrach i zasięgu. Ponadto zastosowane rozwiązania przyczynią się do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie zużycia energii potrzebnej do zasilania i funkcjonowania infrastruktury telekomunikacyjnej.

źrodło: T-Mobile

Kan