Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym, klienci zyskali innowacyjne usługi, a w przyszłości będą korzystali z najlepszej sieci w Europie.
Dokładnie od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. Po przygotowanym w rekordowym czasie czterech miesięcy rebrandingu nowa marka rozpoczęła wprowadzanie zmian. W pierwszej kolejności zmieniła się sama firma i jej kultura korporacyjna, a w kolejnych miesiącach T-Mobile rozpoczęła zdobywanie rynku wprowadzając nowe standardy oraz przełomowe oferty.
5 czerwca 2011 roku przywitała wszystkich nowa strona Internetowa T-Mobile oraz nowe logo na sklepach i salonach sprzedaży. Po raz pierwszy na rynku telekomunikacyjnym pojawiły się oferty pozwalające na nielimitowane i bezpłatne rozmowy z milionami użytkowników jednej sieci w kraju i na świecie, a oferta roamingowa nigdy nie były tak korzystna. Umożliwiając klientom na terenie Unii Europejskiej połączenia za 30 groszy oraz nielimitowane surfowanie w sieci.
W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,337 miliona klientów, co stanowi pond 42% wzrostu kart SIM na rynku w tym czasie. W ostatnim kwartale PTC dzięki T-Mobile zostało liderem w pozyskiwaniu nowych klientów zwiększając ich liczbę o 351 tysięcy. T-Mobile odnotowuje stały wzrost dzięki wprowadzaniu nowych ofert i rozwiązań, czy to gwarantując najniższe ceny smartfonów, czy wprowadzając nielimitowane i nieograniczone podwójne doładowanie lub możliwość negocjowania oferty telekomunikacyjnej.
Od rebrandingu rośnie również świadomość i rozpoznawalność marki T-Mobile. Jest to zasługa prowadzonych od rebrandingu działań promocyjnych i reklamowych. Już po dwóch miesiącach 3 na 4 osoby wskazywały na T-Mobile w badaniach rozpoznawalności marek, a obecnie jest to już 9 na 10. T-Mobile w wielu kategoriach dotyczących rozpoznawalności marki osiągnęła wartości porównywalne z konkurencją, która od lat funkcjonuje na rynku. Natomiast w przypadku tych najważniejszych dla budowania wizerunku marki T-Mobile, jak nowoczesność i świadczenie usług wysokiej jakości, klienci pozycjonują ją wyżej niż inne konkurencyjne marki.
T-Mobile mocno zaangażował się w promowanie sportu zostając od początku sezonu 2011/2012 sponsorem tytularnym najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Ten sezon okazał się rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii rozgrywek Ekstraklasy frekwencja na stadionach przekroczyła w sezonie 2 miliony kibiców. Kolejny rekord został odnotowany w liczbie kibiców na stadionach podczas jednej kolejki, która pierwszy raz od wielu lat przekroczyła 100 000. Stale rosnąca liczba widzów, rodzinne kibicowanie oraz świetna atmosfera na stadionach potwierdzają sukces T-Mobile Ekstraklasy.
T-Mobile rozpoczął również realizację jednego z najważniejszych i największych projektów telekomunikacyjnych w kraju. Poprzez modernizację swojej infrastruktury T-Mobile dąży do stworzenia najlepszej i najnowocześniejszej sieci w kraju. Dzięki zwiększeniu liczby nadajników o około 40% i zastosowaniu w całej sieci najnowszych technologii klienci zyskają w przyszłości dostęp do usług o znacznie lepszych parametrach i zasięgu. Ponadto zastosowane rozwiązania przyczynią się do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie zużycia energii potrzebnej do zasilania i funkcjonowania infrastruktury telekomunikacyjnej.
źrodło: T-Mobile
Kan
HA HA HA HA HA HA ŹRÓDŁO T-MOBILE. 🙂 WIEC WIADOME CZEMUTAK WSZYSTKO PIĘKNIE WYPISANE .
PRACUJĘ W TEJ SIECI I ZNAM WSZYSTKIE OFERTY I CZY ONE SĄ TAKIE SUPER? TO NEI WYDAJE MI SIE 🙂 SAM MAM W KONKURENCYJNEJ FIRMIE TELEFONY I INTERNET MOBILNY.
@patryk no jakby nie patrzył T-Mobile ciągle idzie do góry, dużo mieli ofert które przyciągały klientów np. gwarancja najniższych cen smartfonów, MTV Mobile ruszyło dając darmowe SMS po doładowaniu.
Dziś mija okrągły roczek oczekujemy na promocję która pozwoli przyciągnąć nowych klientów
@Adam,
Niby mieli ale smartfon jest u nas w gwarancji tylko abonamencie i to 29,90 godny uwagi jest x200 lub nokia 500 , se live with walkman za 49,90 /59,90 na 24 miesiace zalezne od ab.
Więc dla cb to jest korzystne? Na telefon się łapać i to taki ? ceny rynkowe to około 500 złotych reasumujac lepiej kupić sama sim z abonamentem i telefon osobno.
ogólnie porównaj propozycje Playa sam Sim z ab 19,90 dla stałych klientów lub przedłużających umowę. A te z T-mobile. 🙂
Boże chroń pracodawców prze takimi pracownikami jak ~patryk
Lucek no cóż, dla pracodawcy taki pracownik, to sama niekorzyść, ale dla klientów to skarb, oczywiście nie biorąc pod uwagę kwestii czy aby na pewno jest to pracownik T-m. I zgadzam się z Tb Patryk, że najkorzystniej jest brać abo bez telefonu, a telefon wyczesać po dobrej cenie na necie. O mixach już nie wspomnę. Kompletnie nieopłacalne. Co do T-mobile, to jestem pod wrażeniem aktywacji kart sim (350tys./1 kw.2012). O dziwo wypadli lepiej, niż Play. Ps. Patryk polecam założyć konto na telix 😉 Pozdrawiam
Marka Era była niegdyś jedną z najwyżej notowanych marek na rynku . Poszło na to sporo kasy . A rok temu lekką rączką została unicestwiona . Teraz idzie kolejna kasa na promocje nowej marki . Oczywiście płaca klienci . Tylko czy ten cały kit promocyjny z „rozpoznawaniem marki” itd jest NAPRAWDĘ klientom potrzebny ?
No wiesz porównywać tu może niema co bo Play ma jeszcze plusy za „młodego” operatora, niebawem to się skończy i zobaczymy co się będzie działo. Ale i tak teraz w taryfie biznesowej w T masz sgs 3 najtaniej koszt abo to bodajże 99 zł przy zakupie przez neta, więc dbają i o biznes, co do telefonu to wiesz jak kto używa, ktoś chce taniej słuchawkę i pewny zasięg oraz dobrą jakość rozmów wybierze T lub Orange, kto chce tanio gadać, ale dzwoniąc do niego osoby będą „się denerwować” wybiorą Play. Na przejście do plusa jakoś nie mam argumentu 🙂
Taka to sieć niby wspaniała dla klientów, a w tak-taku skasowali fajną rzecz jaką było 1500 minut do t-mobile+stacjonarne. I
MAM SONY ERICSSON SATIO I JEST BOSKI ZACHECAM DO ZAKUPU GO GŁOŚNY I MA BAJERY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co racja to racja. Ale już od kilku lat słyzę że Play ma fory i że to minie i tak co rok ta sama gadka. Stoją za nimi zbyt duże pieniądze żeby tak włassnie bylo. 🙂 a pozatym ma wejść virgin mobile. A na temat biznesu fakt faktem tylko jest jedno ale … trzeba mieć nip regon bądz działlność gospodarczą na siebie . A przecież większość klientów to sektor indywidualny .
czemu broń pracodawców? Jeżeli chcesz zyc w klamstwie to zyj 🙂 @lucek
Moim zdaniem coraz gorsze mają oferty. 3,5 roku temu za 25 zł. było 30 minut do wszystkich, numer stacjonarny, 500 minut do ery i stacjonarnych + telefon. 1,5 roku temu przy przedłużeniu bez telefonu za 36 zł. jest 80 minut, numer stacjonarny, 1000 minut do Ery i stacjonarnych. Teraz bez telefonu dadzą za 40 zł. 120 minut, numer stacjonarny, 1000 minut do Ery i stacjonarnych. Coraz drożej 😉
Popełniają błąd, cichcem wycofując się z rewolucyjnych ofert, z którymi weszli rok temu na rynek, np. usługa 'Wszędzie rozmawiaj’ (w taryfach prywatnych) i 'Wszędzie biznes’ (w biznesowych), czyli nielimitowane rozmowy na wszystkie nr-y T-Mobile istniejące na świecie (w/g listy prefiksów w załączniku), darmowe w abo lub za ryczałtową dopłatą do abonamentu, w zależności od planu taryfowego. Nie wiem, czy ktoś pamięta, że na samym początku, od 6 czerwca 2011 w tych usługach oferowano nie tylko nielimitowane rozmowy do wszystkich w T-Mobile na świecie, ale też sms-y i MMS-y dla taryf prywatnych, a sms-y dla biznasowych. Już w kilka dni później z regulaminu zniknął zapis o MMS-ach dla klientów prywatnych, a parę następnych dni później cichcem wycofano z tej usługi smsy. Jakże żałowałem, iż nie zapisałem sobie na kompie pierwotnych regulaminów usługi 'Wszędzie rozmawiaj’ oraz 'Wszędzie biznes’, ponieważ operator je modyfikował, tzn. cichcem i podstępnie zmieniał, usuwając zapisy o MMS-ach i smsach, a pytani o to telekonsultanci BOA palili ignoranta lub głupa, wmawiając, iż nigdy nie było MMS-ów ani sms-ów w tych usługach. Następnie cichcem wycofano możliwość zakupu tej usługi użytkownikom MIX-a. Z kolei prepaidowcom (TakTak-owcom) wycofano 9-złotowe 'tygodniówki’ po 2000 minut na wszystkie nr-y T-Mobile/TakTak w PL i na świecie (wg listy prefix-ów) i podmieniono na pakiety 1500 min do wszyskich krajowych Ti-Mobajlów i na stacjonarne. Politykę wycofywania się T-Mobile z w/w ofert uważam za strzały w kolano. Firmie, która tak robi, nie można ufać, a to już fatalne. Wspomnianymi ofertami zwabili rok temu do siebie wielu klientów innych sieci. Jednak przez te podstępy zaczną klientów tracić.
ja mam samsunga galaxy y young i jest bardzo fajny
„Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym”… WTF????
A ile tych „nowych klientow” to karty z ktorych w ciagu ostatniego miesiaca wykonano polaczenie?????
Dużo pięknych słów, a wyszło podobnie jak w przypadku Orange.
„Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym” haha dobre sobie. Jeszcze byłbym w stanie gotów w to uwierzyć, że T-mobile pierwszy udostępnił roczną ważność konta, pod warunkiem, że Play nigdy nie zaistniałby na polskim rynku! Co za kłamcy. To Play wprowadza innowacyjne oferty, to on pierwszy wprowadził w Polsce roczną ważność konta, jak i wiele innych ofert, jako pierwszy. . . Pozdrawiam
W zasadzie masz dużo racji, ale to T-Mobile jako pierwszy przebił Play ofertą i ruszył konkurencję do działania. Poszerzyli roczną ważność konta o niekonieczność doładowywania środków, zastępując jakąkolwiek aktywnością ze strony abonenta. Takie rozwiązanie o wiele lepiej się sprawdza. Dobrze, że oni są, rozkręcili ten zapyziały rynek telekom.