Jesteś tutaj:-, Rynek, T-Mobile-Podsumowanie roku T-Mobile na polskim rynku

Podsumowanie roku T-Mobile na polskim rynku

Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym, klienci zyskali innowacyjne usługi, a w przyszłości będą korzystali z najlepszej sieci w Europie.

Dokładnie od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. Po przygotowanym w rekordowym czasie czterech miesięcy rebrandingu nowa marka rozpoczęła wprowadzanie zmian. W pierwszej kolejności zmieniła się sama firma i jej kultura korporacyjna, a w kolejnych miesiącach T-Mobile rozpoczęła zdobywanie rynku wprowadzając nowe standardy oraz przełomowe oferty.

5 czerwca 2011 roku przywitała wszystkich nowa strona Internetowa T-Mobile oraz nowe logo na sklepach i salonach sprzedaży. Po raz pierwszy na rynku telekomunikacyjnym pojawiły się oferty pozwalające na nielimitowane i bezpłatne rozmowy z milionami użytkowników jednej sieci w kraju i na świecie, a oferta roamingowa nigdy nie były tak korzystna. Umożliwiając klientom na terenie Unii Europejskiej połączenia za 30 groszy oraz nielimitowane surfowanie w sieci.

W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,337 miliona klientów, co stanowi pond 42% wzrostu kart SIM na rynku w tym czasie. W ostatnim kwartale PTC dzięki T-Mobile zostało liderem w pozyskiwaniu nowych klientów zwiększając ich liczbę o 351 tysięcy. T-Mobile odnotowuje stały wzrost dzięki wprowadzaniu nowych ofert i rozwiązań, czy to gwarantując najniższe ceny smartfonów, czy wprowadzając nielimitowane i nieograniczone podwójne doładowanie lub możliwość negocjowania oferty telekomunikacyjnej.

Od rebrandingu rośnie również świadomość i rozpoznawalność marki T-Mobile. Jest to zasługa prowadzonych od rebrandingu działań promocyjnych i reklamowych. Już po dwóch miesiącach 3 na 4 osoby wskazywały na T-Mobile w badaniach rozpoznawalności marek, a obecnie jest to już 9 na 10. T-Mobile w wielu kategoriach dotyczących rozpoznawalności marki osiągnęła wartości porównywalne z konkurencją, która od lat funkcjonuje na rynku. Natomiast w przypadku tych najważniejszych dla budowania wizerunku marki T-Mobile, jak nowoczesność i świadczenie usług wysokiej jakości, klienci pozycjonują ją wyżej niż inne konkurencyjne marki.

T-Mobile mocno zaangażował się w promowanie sportu zostając od początku sezonu 2011/2012 sponsorem tytularnym najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Ten sezon okazał się rekordowy pod wieloma względami. Po raz pierwszy w historii rozgrywek Ekstraklasy frekwencja na stadionach przekroczyła w sezonie 2 miliony kibiców. Kolejny rekord został odnotowany w liczbie kibiców na stadionach podczas jednej kolejki, która pierwszy raz od wielu lat przekroczyła 100 000. Stale rosnąca liczba widzów, rodzinne kibicowanie oraz świetna atmosfera na stadionach potwierdzają sukces T-Mobile Ekstraklasy.

T-Mobile rozpoczął również realizację jednego z najważniejszych i największych projektów telekomunikacyjnych w kraju. Poprzez modernizację swojej infrastruktury T-Mobile dąży do stworzenia najlepszej i najnowocześniejszej sieci w kraju. Dzięki zwiększeniu liczby nadajników o około 40% i zastosowaniu w całej sieci najnowszych technologii klienci zyskają w przyszłości dostęp do usług o znacznie lepszych parametrach i zasięgu. Ponadto zastosowane rozwiązania przyczynią się do ochrony środowiska poprzez zmniejszenie zużycia energii potrzebnej do zasilania i funkcjonowania infrastruktury telekomunikacyjnej.

źrodło: T-Mobile

Kan



Autor |2012-06-05T14:15:05+02:005 czerwca 2012 14:15|Kategorie: Newsy, Rynek, T-Mobile|Tagi: , , |19 komentarzy

19 komentarzy

  1. patryk 5 czerwca 2012 w 12:23 - Odpowiedz

    HA HA HA HA HA HA ŹRÓDŁO T-MOBILE. 🙂 WIEC WIADOME CZEMUTAK WSZYSTKO PIĘKNIE WYPISANE .

    PRACUJĘ W TEJ SIECI I ZNAM WSZYSTKIE OFERTY I CZY ONE SĄ TAKIE SUPER? TO NEI WYDAJE MI SIE 🙂 SAM MAM W KONKURENCYJNEJ FIRMIE TELEFONY I INTERNET MOBILNY.

  2. Adam 5 czerwca 2012 w 12:32 - Odpowiedz

    @patryk no jakby nie patrzył T-Mobile ciągle idzie do góry, dużo mieli ofert które przyciągały klientów np. gwarancja najniższych cen smartfonów, MTV Mobile ruszyło dając darmowe SMS po doładowaniu.

  3. maltan 5 czerwca 2012 w 12:35 - Odpowiedz

    Dziś mija okrągły roczek oczekujemy na promocję która pozwoli przyciągnąć nowych klientów

  4. patryk 5 czerwca 2012 w 12:38 - Odpowiedz

    @Adam,
    Niby mieli ale smartfon jest u nas w gwarancji tylko abonamencie i to 29,90 godny uwagi jest x200 lub nokia 500 , se live with walkman za 49,90 /59,90 na 24 miesiace zalezne od ab.

    Więc dla cb to jest korzystne? Na telefon się łapać i to taki ? ceny rynkowe to około 500 złotych reasumujac lepiej kupić sama sim z abonamentem i telefon osobno.

  5. patryk 5 czerwca 2012 w 12:43 - Odpowiedz

    ogólnie porównaj propozycje Playa sam Sim z ab 19,90 dla stałych klientów lub przedłużających umowę. A te z T-mobile. 🙂

    • Lucek 5 czerwca 2012 w 13:20 - Odpowiedz

      Boże chroń pracodawców prze takimi pracownikami jak ~patryk

    • Petro 5 czerwca 2012 w 15:53 - Odpowiedz

      Lucek no cóż, dla pracodawcy taki pracownik, to sama niekorzyść, ale dla klientów to skarb, oczywiście nie biorąc pod uwagę kwestii czy aby na pewno jest to pracownik T-m. I zgadzam się z Tb Patryk, że najkorzystniej jest brać abo bez telefonu, a telefon wyczesać po dobrej cenie na necie. O mixach już nie wspomnę. Kompletnie nieopłacalne. Co do T-mobile, to jestem pod wrażeniem aktywacji kart sim (350tys./1 kw.2012). O dziwo wypadli lepiej, niż Play. Ps. Patryk polecam założyć konto na telix 😉 Pozdrawiam

  6. Lucek 5 czerwca 2012 w 13:18 - Odpowiedz

    Marka Era była niegdyś jedną z najwyżej notowanych marek na rynku . Poszło na to sporo kasy . A rok temu lekką rączką została unicestwiona . Teraz idzie kolejna kasa na promocje nowej marki . Oczywiście płaca klienci . Tylko czy ten cały kit promocyjny z „rozpoznawaniem marki” itd jest NAPRAWDĘ klientom potrzebny ?

  7. Adam 5 czerwca 2012 w 13:22 - Odpowiedz

    No wiesz porównywać tu może niema co bo Play ma jeszcze plusy za „młodego” operatora, niebawem to się skończy i zobaczymy co się będzie działo. Ale i tak teraz w taryfie biznesowej w T masz sgs 3 najtaniej koszt abo to bodajże 99 zł przy zakupie przez neta, więc dbają i o biznes, co do telefonu to wiesz jak kto używa, ktoś chce taniej słuchawkę i pewny zasięg oraz dobrą jakość rozmów wybierze T lub Orange, kto chce tanio gadać, ale dzwoniąc do niego osoby będą „się denerwować” wybiorą Play. Na przejście do plusa jakoś nie mam argumentu 🙂

  8. go 5 czerwca 2012 w 13:23 - Odpowiedz

    Taka to sieć niby wspaniała dla klientów, a w tak-taku skasowali fajną rzecz jaką było 1500 minut do t-mobile+stacjonarne. I

  9. Adix 5 czerwca 2012 w 13:34 - Odpowiedz

    MAM SONY ERICSSON SATIO I JEST BOSKI ZACHECAM DO ZAKUPU GO GŁOŚNY I MA BAJERY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. PATRYK 5 czerwca 2012 w 14:03 - Odpowiedz

    Co racja to racja. Ale już od kilku lat słyzę że Play ma fory i że to minie i tak co rok ta sama gadka. Stoją za nimi zbyt duże pieniądze żeby tak włassnie bylo. 🙂 a pozatym ma wejść virgin mobile. A na temat biznesu fakt faktem tylko jest jedno ale … trzeba mieć nip regon bądz działlność gospodarczą na siebie . A przecież większość klientów to sektor indywidualny .

    czemu broń pracodawców? Jeżeli chcesz zyc w klamstwie to zyj 🙂 @lucek

  11. TomekO 5 czerwca 2012 w 18:17 - Odpowiedz

    Moim zdaniem coraz gorsze mają oferty. 3,5 roku temu za 25 zł. było 30 minut do wszystkich, numer stacjonarny, 500 minut do ery i stacjonarnych + telefon. 1,5 roku temu przy przedłużeniu bez telefonu za 36 zł. jest 80 minut, numer stacjonarny, 1000 minut do Ery i stacjonarnych. Teraz bez telefonu dadzą za 40 zł. 120 minut, numer stacjonarny, 1000 minut do Ery i stacjonarnych. Coraz drożej 😉

    • LesH 5 czerwca 2012 w 19:44 - Odpowiedz

      Popełniają błąd, cichcem wycofując się z rewolucyjnych ofert, z którymi weszli rok temu na rynek, np. usługa ‚Wszędzie rozmawiaj’ (w taryfach prywatnych) i ‚Wszędzie biznes’ (w biznesowych), czyli nielimitowane rozmowy na wszystkie nr-y T-Mobile istniejące na świecie (w/g listy prefiksów w załączniku), darmowe w abo lub za ryczałtową dopłatą do abonamentu, w zależności od planu taryfowego. Nie wiem, czy ktoś pamięta, że na samym początku, od 6 czerwca 2011 w tych usługach oferowano nie tylko nielimitowane rozmowy do wszystkich w T-Mobile na świecie, ale też sms-y i MMS-y dla taryf prywatnych, a sms-y dla biznasowych. Już w kilka dni później z regulaminu zniknął zapis o MMS-ach dla klientów prywatnych, a parę następnych dni później cichcem wycofano z tej usługi smsy. Jakże żałowałem, iż nie zapisałem sobie na kompie pierwotnych regulaminów usługi ‚Wszędzie rozmawiaj’ oraz ‚Wszędzie biznes’, ponieważ operator je modyfikował, tzn. cichcem i podstępnie zmieniał, usuwając zapisy o MMS-ach i smsach, a pytani o to telekonsultanci BOA palili ignoranta lub głupa, wmawiając, iż nigdy nie było MMS-ów ani sms-ów w tych usługach. Następnie cichcem wycofano możliwość zakupu tej usługi użytkownikom MIX-a. Z kolei prepaidowcom (TakTak-owcom) wycofano 9-złotowe ‚tygodniówki’ po 2000 minut na wszystkie nr-y T-Mobile/TakTak w PL i na świecie (wg listy prefix-ów) i podmieniono na pakiety 1500 min do wszyskich krajowych Ti-Mobajlów i na stacjonarne. Politykę wycofywania się T-Mobile z w/w ofert uważam za strzały w kolano. Firmie, która tak robi, nie można ufać, a to już fatalne. Wspomnianymi ofertami zwabili rok temu do siebie wielu klientów innych sieci. Jednak przez te podstępy zaczną klientów tracić.

  12. ania 5 czerwca 2012 w 19:45 - Odpowiedz

    ja mam samsunga galaxy y young i jest bardzo fajny

  13. Marco 5 czerwca 2012 w 19:51 - Odpowiedz

    „Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym”… WTF????
    A ile tych „nowych klientow” to karty z ktorych w ciagu ostatniego miesiaca wykonano polaczenie?????

  14. danieluk 5 czerwca 2012 w 20:41 - Odpowiedz

    Dużo pięknych słów, a wyszło podobnie jak w przypadku Orange.

  15. Petro 5 czerwca 2012 w 20:42 - Odpowiedz

    „Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym” haha dobre sobie. Jeszcze byłbym w stanie gotów w to uwierzyć, że T-mobile pierwszy udostępnił roczną ważność konta, pod warunkiem, że Play nigdy nie zaistniałby na polskim rynku! Co za kłamcy. To Play wprowadza innowacyjne oferty, to on pierwszy wprowadził w Polsce roczną ważność konta, jak i wiele innych ofert, jako pierwszy. . . Pozdrawiam

    • pyza 5 czerwca 2012 w 21:24 - Odpowiedz

      W zasadzie masz dużo racji, ale to T-Mobile jako pierwszy przebił Play ofertą i ruszył konkurencję do działania. Poszerzyli roczną ważność konta o niekonieczność doładowywania środków, zastępując jakąkolwiek aktywnością ze strony abonenta. Takie rozwiązanie o wiele lepiej się sprawdza. Dobrze, że oni są, rozkręcili ten zapyziały rynek telekom.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.