Grupa telewizyjna Viacom International Media Networks w Polsce rozpoczyna partnerską współpracę z Polską Telefonią cyfrową, operatorem sieci T-Mobile.
O grupie Viacom International Media Networks w Polsce:
Spotkanie, na którym zostaną podane informacje dotyczace współpracy odbędzie się w najbliższą środę, 21 marca o g. 10:00.
Portfolio grupy telewizyjnej Viacom International Media Networks w Polsce liczy obecnie 12 kanałów i obejmuje stacje rozrywkowe dla dzieci (Nickelodeon, Nick Jr., Nickelodeon HD) i młodzieży (MTV, Viva) oraz dorosłych widzów (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), a także kanały o zasięgu europejskim i międzynarodowym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European, MTV Live HD). Uzupełnieniem oferty telewizyjnej jest siedem serwisów internetowych, a także usługi mobilne czy VOD. Na świecie, grupa VIMN jest częścią medialnego koncernu Viacom.
Kan
Zapowiada się naprawdę ciekawie. Dwa światowe brandy łączą siły. Ciekawe na czym będzie ta współpraca polegała?
pewnie na przerzucaniu grubej forsy w zamian za gruby marketing… dla nas – klientów – końcowych użytkowników przyniesie to niewiele – co najwyżej dodatkowe reklamy…
zbyszekswce z tego co można poczytać, za granicą działają całkiem prężnie takze spora szansa ze i u nas coś ciekawego zaproponują. Zresztą jest mniej niż tydzień do konferencji i bedzie już wszystko wiadomo bez gdybania…
bedzie konfenerencja tak jak bylo z heyah – wiele nadziei zrobiono uzytkownikom, a zapreznetowano jakis komunikator w stylu skype. Gdzie te nowe taryfy i obnizki cen, gdzie?
Z tego co można poczytać za granicą dalej subsydiują telefony – np. w UK w abonamencie za ok 150 zł dają iPhona 4s za 500 zł i 2000 minut – T-Mobile. Tylko w Polsce wmawia się nam CIEMNOTĘ, że wszędzie jest drogo, że operatorzy już nie dopłacają, że kryzys itd. a większość narodu tylko klaszcze pośladkami z radości :/
W Holandii Istnieje od jakiegoś czasu MTV Mobile… masz darmowy dostęp do świata MTV i wejściówki do niektórych Clubów np Jimmy Woo w Amsterdamie za free. Poza tym oferta porównywalna z Hi, które niestety się ostatnio popsuło. Więcej nie mogę powiedzieć o sieci bo mam numer w Hi a nie w MTV Mobile. Zobaczymy z czym wystartują w Polsce…
to odpowiedż na zapowiedzi zygusia o mobilnej tv 🙂 walka trwa 🙂
witam sama mam samsunga corby s365 i jest spox
MTV to stanowczo stacja dla ukierunkowanej grupy widzów, którymi są młodzi ludzie. Myślę, że akcja ma na celu rozbicie pewnego sterotypu ktory utarł się od dawnej Ery, że to oferta dla emerytów. Ja jako młoda osoba widzę sporo pozytywów w ofercie tej sieci, więc reklama przypięta do stacji MTV jak najbardziej tu pasuje.