Już po raz trzeci z rzędu Polska Telefonia Cyfrowa otrzymała tytuł „Top Employers Polska”. Ten prestiżowy certyfikat przyznawany jest firmom za spełnianie najwyższych standardów w dziedzinie polityki personalnej i stwarzanie pracownikom optymalnych warunków pracy. PTC została wyłoniona spośród wielu firm i znalazła się w gronie najlepszych – uhonorowanych certyfikatem. Przyznanie PTC po raz kolejny tego prestiżowego tytułu podkreśla długofalowe podejście firmy do polityki personalnej oraz ciągłe doskonalenie obecnych procesów i prowadzonych praktyk.

Tytuł i certyfikat „Top Employers Polska 2012” przyznawany jest przez międzynarodowy Instytut Corporate Research Foundation (CRF), który bada warunki pracy oraz pracodawców w czternastu krajach na czterech kontynentach. Podczas kilkuetapowego badania, międzynarodowi i lokalni eksperci szczegółowo sprawdzają decydujące elementy, praktyki i zasady w takich kategoriach jak: wynagrodzenia i benefity, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej, warunki pracy oraz kultura organizacyjna firmy.

PTC wierzy, że siłę i sukces organizacji budują pracownicy. Firma dba o zapewnienie wysokiego poziomu kwalifikacji kadry, odpowiednie i skuteczne motywowanie pracowników, a także pomaga w planowaniu ścieżek rozwoju. W PTC prowadzonych jest wiele projektów i praktyk z zakresu polityki personalnej. Jest to np. program „Firma Przyjazna Pracownikom”, którego zadaniem jest, m.in., dostarczenie pracownikom możliwości zapoznania się z narzędziami wspierającymi utrzymanie równowagi między intensywną pracą a życiem prywatnym.

Firma stawia również na rozwój kadry – programy szkoleniowe wspierają realizację strategicznych celów firmy, a równocześnie odpowiadają na indywidualne potrzeby pracowników. Odpowiedzią firmy na potrzeby w zakresie identyfikacji i zarządzania talentami jest specjalny program PTC, który obejmuje szereg działań rozwojowych skierowanych do najzdolniejszych pracowników oraz przygotowuje przyszłą kadrę menedżerską i ekspercką.

źródło: T-Mobile

Kan