Jesteś tutaj:-, Rynek, T-Mobile-Polska Telefonia Cyfrowa wśród najlepszych pracodawców w Polsce

Polska Telefonia Cyfrowa wśród najlepszych pracodawców w Polsce

Już po raz trzeci z rzędu Polska Telefonia Cyfrowa otrzymała tytuł „Top Employers Polska”. Ten prestiżowy certyfikat przyznawany jest firmom za spełnianie najwyższych standardów w dziedzinie polityki personalnej i stwarzanie pracownikom optymalnych warunków pracy. PTC została wyłoniona spośród wielu firm i znalazła się w gronie najlepszych – uhonorowanych certyfikatem. Przyznanie PTC po raz kolejny tego prestiżowego tytułu podkreśla długofalowe podejście firmy do polityki personalnej oraz ciągłe doskonalenie obecnych procesów i prowadzonych praktyk.

Tytuł i certyfikat „Top Employers Polska 2012” przyznawany jest przez międzynarodowy Instytut Corporate Research Foundation (CRF), który bada warunki pracy oraz pracodawców w czternastu krajach na czterech kontynentach. Podczas kilkuetapowego badania, międzynarodowi i lokalni eksperci szczegółowo sprawdzają decydujące elementy, praktyki i zasady w takich kategoriach jak: wynagrodzenia i benefity, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej, warunki pracy oraz kultura organizacyjna firmy.

PTC wierzy, że siłę i sukces organizacji budują pracownicy. Firma dba o zapewnienie wysokiego poziomu kwalifikacji kadry, odpowiednie i skuteczne motywowanie pracowników, a także pomaga w planowaniu ścieżek rozwoju. W PTC prowadzonych jest wiele projektów i praktyk z zakresu polityki personalnej. Jest to np. program „Firma Przyjazna Pracownikom”, którego zadaniem jest, m.in., dostarczenie pracownikom możliwości zapoznania się z narzędziami wspierającymi utrzymanie równowagi między intensywną pracą a życiem prywatnym.

Firma stawia również na rozwój kadry – programy szkoleniowe wspierają realizację strategicznych celów firmy, a równocześnie odpowiadają na indywidualne potrzeby pracowników. Odpowiedzią firmy na potrzeby w zakresie identyfikacji i zarządzania talentami jest specjalny program PTC, który obejmuje szereg działań rozwojowych skierowanych do najzdolniejszych pracowników oraz przygotowuje przyszłą kadrę menedżerską i ekspercką.

źródło: T-Mobile

Kan



Autor |2012-03-16T11:42:35+02:0016 marca 2012 11:42|Kategorie: Newsy, Rynek, T-Mobile|Tagi: , , |14 komentarzy

14 komentarzy

  1. Ragnarok 16 marca 2012 w 12:08 - Odpowiedz

    Pracowałem swojego czasu w PTC na słuchawce i nigdy nie miałem problemów ani jakiś tzw. szykan szefostwa, bardzo przyjemna atmosfera więc nie dziwię się że dostali taką nagrodę wg. mnie zasłużona nagroda.

    • op 16 marca 2012 w 13:05 - Odpowiedz

      Po według nie stawia się kropki – marketingowcu.

  2. htZ 16 marca 2012 w 12:11 - Odpowiedz

    chyba go wezme zamiast galaxy s2 😉

  3. borys 16 marca 2012 w 13:27 - Odpowiedz

    No to marketing rusza w fałszowanie rzeczywistości , zapytajcie jakim zleceniodawcą jest PTC dla współpracującxych podmiotów jakie szkolenia, jakie programy, jedyny różowy cel to program jakościowo-sprzedażowy 140% normy to Stalinowi i PZPR wystarczyło 100% normy takie czasy…

    • arena 17 marca 2012 w 11:34 - Odpowiedz

      Tez tak sadze, ze pozytywne komentarze pisze marketing.

  4. ostry 16 marca 2012 w 13:30 - Odpowiedz

    ludzie ogarnijcie sie!!!

  5. grzesi 16 marca 2012 w 15:48 - Odpowiedz

    Pracuję już w Telekomach trochę i muszę powiedzieć, że generalnie teraz wszędzie normy są stosunkowo mocno wyśrubowane. W PTC jest naprawdę nie jest najgorzej jeśli się porówna to co się dzieje u innych opów

  6. woj 16 marca 2012 w 16:29 - Odpowiedz

    borys: mądre słowa 🙂 wiem coś o tym !!!

  7. Matt 16 marca 2012 w 18:17 - Odpowiedz

    Trzeba pamiętać, że APSy i Franczyzy, czyli 80% salonów/sklepów T-Mobile nie mają wiele wspólnego z polityką personalną PTC. Właściciele to prywaciarze, którym zależy na własnym zysku i wyzysku pracowników.

  8. spoon 16 marca 2012 w 21:15 - Odpowiedz

    Również słyszałam pozytywne opinie na ten temat. Inne sieci stosują nadmierny audyt, wręcz mobbing i siejących postrach kierowników regionalnych. W salonach TM nie mają nawet śmiesznych regułek których trzeba stosować czyli tzw. sok’ów (standardów obsługi klienta). I bardzo dobrze. Swobodna rozmowa wprowadza luźny klimat i buduje zdrowe relacje między doradcą a klientem. Tak więc brawa dla nich i bardzo zasłużony tytuł. Może w przyszłości pomyślę o jakimś stanowisku u nich 😛

  9. Matt 16 marca 2012 w 21:42 - Odpowiedz

    Do firmówki bardzo cieżko się dostać. A SOK i plany do realizowania egzekwowane przez regionalnych są wszędzie, szczególnie w T-M.

  10. xxx 17 marca 2012 w 11:40 - Odpowiedz

    Co do karty i komunikatu „niespodziewanie wyjęto kartę pamięci” to z tego co się orientuje prawie każdy samsung galaxy y ma ten problem. Po pierwszej naprawie w serwisie problem ciągle występuję dodatkowo pojawił sie już tu opisywany problem z brakiem zasięgu, nie możliwością dzwonienia itd. Telefon pojechał do serwisu drugi raz, czekam 2 tygodnie już – serwis twierdzi że nie mają części i że maja z za granicy zamówione – żenada.
    Odradzam zakup tego telefonu – to jest totalna porażka.

  11. aaaaa 18 marca 2012 w 13:40 - Odpowiedz

    Nie cale 10 % pracujacych dla PTC jest faktycznie zatrudnionych o umowe o prace.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.