Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile liczy, że ciągu dwunastu miesięcy zwiększy bazę swoich klientów o 1,6 mln. W powiększaniu liczby klientów ma pomóc m.in. uruchomiona wspólnie z Viacom International Media Networks nowa oferta telefonii komórkowej – MTV Mobile, gdyż PTC oczekuje, że oferta ta w ciągu roku przyciągnie 0,5 mln klientów – poinformował na konferencji prasowej prezes PTC Miroslav Rakowski.

W ostatnich dniach marca do sprzedaży w Polsce, pod szyldem najbardziej znanej telewizji muzycznej świata, trafi nowa oferta telefonii komórkowej – MTV Mobile. Będzie ona dostępna w dwóch wersjach – MTV Mobile na kartę oraz MTV Mobile mix. MTV i T-Mobile przygotowały specjalną ofertę dla młodych ludzi. Zaoferuje im m.in. nielimitowane SMSy do wszystkich sieci w Polsce, za darmo po każdym doładowaniu. Szczegóły oferty: Tutaj

Liczymy, że w ciągu dwunastu miesięcy pozyskamy do tej oferty 500 tys. klientów” – powiedział na konferencji prasowej prezes PTC Miroslav Rakowski.

MTV Mobile jest już obecne na europejskich rynkach, w tym w Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech. Od 29 marca będzie dostępne również dla polskich użytkowników w sieci sprzedaży T-Mobile w całym kraju.

Dodał także, że Operator spodziewa się zwiększenia w ciągu roku liczby klientów o 1,6 mln.

W ciągu dwunastu miesięcy planujemy zwiększyć liczbę klientów o 1,6 mln” – powiedział Szef PTC. Na koniec 2011 roku PTC, operator sieci T-Mobile miała 14,161 mln.

źródło: PTC

Kan