Na koniec 2011 roku PTC, operator sieci T-Mobile miała 14,161 mln. klientów wobec wobec 13,259 mln rok wcześniej, co oznacza wzrost o 902 tys. klientów (6,8%) – wynika z danych finansowych Deutsche Telekom, który jest głównym akcjonariuszem PTC.

Na koniec czwartego kwartału 2011 roku T-Mobile miał 6,765 mln klientów kontraktowych (wzrost rok do roku o 0,5 proc.) w porównaniu do trzeciego kwartału 2011 roku 6,736 mln i 7,396 mln abonentów usługi pre-paid w porównaniu do 6,670 na koniec września 2011 roku. Liczba przyłączeń netto T-Mobile w samym czwartym kwartale 2011 roku wyniosła 755 tys. wobec 62 tys. w IV kw. 2010 roku.

Przychody liczone narastająco po czterech kwartałach 2011 roku spadły o 5,4 proc. do 1,74 mld euro z 1,839 mld euro rok wcześniej. Skorygowana EBITDA spadła w IV kw. 2011 roku o 18,2 proc. do 153 mln euro z 187 mln euro, a narastająco po czterech kwartałach spadła o 9,0 proc. do 629 mln euro z 691 mln euro.

źródło: Deutsche Telekom

Kan