Klienci sieci T-Mobile i Heyah już po raz kolejny zaangażowali się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i przekazali środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.
W sumie za pośrednictwem skróconego numeru sms przekazali aż 706 525,00 złotych. Polska Telefonia Cyfrowa tradycyjnie przekaże wszystkie zebrane środki na konto Fundacji.
źródło: T-Mobile
Kan
KindOf/Venda/belissa/Ocelatha – czekamy na komentarze.
Bawi mnie fakt, że Play zrobił wokół siebie takie zamieszanie za udział w WOŚP, a w momencie kiedy T-Mobile ogłosiło ilość zebranych pieniędzy to okazało się, że dwukrotnie ich przebili. I to bez zbędnego zamieszania 🙂 Komercja tego wieku sięga już zenitu.
Abstrahując od Twego powyżej skomentowanego faktu, który jest tylko szczegółem istoty polityki Play, trzeba przyznać, iż napływające w internecie informacje oraz medialne publikacje od sieci P4 oraz o tej sieci stanowią wyraźne przesłanki dla dedukcji i wniosków, iż źle się dzieje w sieciostwie plejskim. Szkoda, ponieważ jej pojawienie się było zapalnikiem jednego z większych spadków cen, najpierw w ofertach prepaid, potem także w abonamentach konkurencji, bojącej się utracić klientów. Wygląda na to, iż się przeinwestowywali, fundując klientom taniznę za kredyty, na którą operatora nie było stać. Z niektórych niskich cen wycofali się cichcem dość szybko, np. z tanich telefonów multimedialnych wraz z ich szeroką ofertą, z innych wolniej, ale także. Szukali ostatnimi dwoma laty kupca na siebie, ale już było za późno, na jelenia, gdyż potencjalni zainteresowani po analizie wycofywali się, czując nosem wtopę za wołaną cenę. Teraz robi się naprawdę coraz goręcej. Do polityki marketingowo-cenowej oliwy do ognia dolewały potężne niedomagania systemu obsługi klienta z reakcją na skargi/zażalenia. Nie mniej ważną rolę grają ciągłe niewydolności świadczeń telekomunikacyjnych oraz zasięgu ze strony infrastruktury. Od początku postawili głównie na klientów prepaid, gdyż takimi najłatwiej sterować, a nie odejdą, ale… nie przewidzieli rychłego nadejścia unijnych ułatwień migracji numerów. Teraz żaden naprawdę mobilny a rozeznany w usługach i jakości sieci komórkowych klient biznesowy do nich nie wejdzie, a ci, którzy weszli, wiedzą, co sobie narobili i gdyby nie kary umowne – zwialiby natychmiast. Szkoda Pleja, ale tak się rzeczy mieja. 🙁
Chyba logiczne, że Play jest mniejszym operatorem niż ten drugi? W szkole ciebie nie nauczono myślenia?