Światowa premiera: W ramach najnowszej kampanii reklamowej „Chwile, które łączą” T-Mobile organizuje koncert Mariah Carey równocześnie w pięciu różnych miastach Europy.

Dzisiejszego wieczoru Mariah Carey i T-Mobile rozpoczęli odliczania czasu do Świąt Bożego Narodzenia wykonaniem najnowszego gwiazdkowego przeboju artystki pt. „Oh Santa”.

Nawiązując do atmosfery Świąt i tradycji wręczania gwiazdkowych prezentów, T-Mobile zorganizował wyjątkowe wydarzenie: Mariah wykonała swoje największe świąteczne przeboje jednocześnie w pięciu europejskich miastach (Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy) przed tysiącami oczarowanych przechodniów. Było to możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii holograficznej.

Artystka zaśpiewała cztery utwory, w tym przeboje znajdujące się obecnie na 1. i 2. miejscu świątecznej listy „Billboard Holiday Chart”, czyli „All I Want for Christmas is You” i „Oh Santa”, a także „Hero”. Podczas wykonywania tradycyjnej kolędy „Cicha noc” do artystki dołączyła ponad pięciotysięczna widownia śpiewając w swoich ojczystych językach. Dodatkowo uczestnicy występu mogli pobrać i wyświetlić na swoich smartfonach wirtualną świeczkę, co pozwoliło stworzyć barwny spektakl w pięciu miastach naraz.

To niecodzienne wydarzenie stanowi podstawę nowej kampanii reklamowej, którą Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze. Jest to kolejna z serii wyróżniających się i dobrze przyjętych kampanii organizowanych od 2008 r. przez Deutsche Telekom, które mają na celu propagowanie hasła marki „Chwile, które łączą”.

W Polsce nowa kampania będzie promowała świąteczne prezenty w ofercie T Mobile: wysyłanie nielimitowanych SMSów i MMSów do wszystkich użytkowników T-Mobile w kraju i na świecie, przebojowe gry, jak również smartfony w atrakcyjnych cenach z dostępem do Internetu.

źródło: T-Mobile

Kan