Notowana na GPW spółka Eurotel została wyróżniona podczas Konferencji Partnerów T-Mobile w Malezji. Spółka otrzymała tytuł „Super Agent w Biznesie 2010/2011”. Sieć Eurotel obsługuje ok. 200 salonów sprzedaży oraz grupę ponad 80 doradców biznesowych.
Sieć salonów sprzedaży marki T-Mobile należąca do Eurotela zdobyła I miejsce pośród wszystkich sieci T-Mobile w Polsce, zdobywając tytuł „Super Agenta w Biznesie 2010/2011” na właśnie zakończonej I Konferencji Partnerów T-Mobile w Malezji.
– Tytuł przyznawany jest dla najlepszych sieci sprzedaży pod względem osiąganych wyników sprzedaży, oraz realizacji parametrów określanych przez operatora, w tym dotyczących jakości i standardów obsługi klienta – mówi Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotel – Zdobycie takiego wyróżnienia świadczy nie tylko o pozycji sieci Eurotel jako wiodącego pod względem skali działania partnera T-Mobile, ale również o wysokim poziomie standardów obsługi klienta w tej sieci sprzedaży.
Wcześniej Eurotel SA była kilkukrotnie laureatem konkursów partnerskich w sieci Era.
Eurotel posiada znaczącą pozycję na rynku telekomunikacyjnym obsługując łącznie około 300 salonów sprzedaży w tym T-Mobile (ponad 200 punktów) i PLAY (ok. 80 punktów) oraz sieć Telewizji „n” z 40 punktami. Sieć sprzedaży tworzona jest w oparciu o własne placówki jak i partnerów handlowych na podstawie podpisywanych z nimi umów dealerskich. Eurotel SA buduje również sieć punktów franczyzowych w oparciu o współpracę bezpośrednio z operatorami. Jest również jednym z dystrybutorów produktów pre-paid takich jak „Tak-Tak T-Mobile” oraz „Heyah”. Kilka lat temu znalazła się w gronie firm wprowadzających markę „Heyah” na rynek, współuczestnicząc w jej spektakularnym sukcesie. Eurotel był jedną z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce, rozpoczynając 16 września 1996 roku nowy etap w telekomunikacji. Spółka posiada ponadto sieć ok. 400 terminali (w punktach sprzedaży prasy i sklepach) umożliwiających uzupełnianie stanu kont telefonów komórkowych, realizację płatności za rachunki oraz operacje kartami płatniczymi. Do obsługi rynku biznesowego posiada łącznie ponad 150 Autoryzowanych Doradców Biznesowych, potrafiących znaleźć rozwiązanie w oparciu o technologię mobilną praktycznie dla każdego klienta. Spółka jest również autoryzowanym przedstawicielem ITI Neovision, operatora telewizji „n”, dystrybuując usługi tej platformy w sieci punktów sprzedaży niezależnej od innych operatorów telekomunikacyjnych.
źródło: Eurotel
Kan
Konferencja w Malezji dla partnerów biuznesowych, a dla pracowników sklepów najniższa krajowa. Super perspektywa na przyszłość, nowa marka, a stare zarobki bez zmian!
hej mam pytanie mam własnie ten telefon wszystko jest dobrze ale jednak cos mi nie pasuje mój problem to skrzynka sms gdy go kupiłem moja skrzynka nie wiem do ilu miała ograniczenie napisałem 600smsów i było dobrze a gdy zresetowałem tel by usunąć nie potrzebne gry moja skrzynka ograniczyła sie do 200 smsów i nie moge wg ich powiekszyc by bylo wiecej a pamieci mam wystarczająco na zawis smsa wie ktos o co tu chodzi z góry dziękuje i czekam na odpowiedz
Całkiem potężna firma. Aż ponad 200 salonów T-Mobile. Ciekawe czemu wybrali właśnie tą sieć jako większość salonów w swojej branży 🙂 odpowiedź jest prosta = najwięcej zysków w tej sieci gdzie oferta jest najlepsza 🙂
Moim zdaniem T-Mobile ma faktycznie najkorzystniejszą ofertę na rynku. Chodzi głownie o tanie rozmowy w roamingu, na tym właśnie zależy wielu ludziom. a nie zapowiada się żeby coś w tym kierunku miało się zmienić na gorsze. Poza tym skoro firma T-Mobile ma najlepszą ofertę to dlaczego miałby współpracować z partnerem który ma gorsze usługi od niej.