Notowana na GPW spółka Eurotel została wyróżniona podczas Konferencji Partnerów T-Mobile w Malezji. Spółka otrzymała tytuł „Super Agent w Biznesie 2010/2011”. Sieć Eurotel obsługuje ok. 200 salonów sprzedaży oraz grupę ponad 80 doradców biznesowych.

Sieć salonów sprzedaży marki T-Mobile należąca do Eurotela zdobyła I miejsce pośród wszystkich sieci T-Mobile w Polsce, zdobywając tytuł „Super Agenta w Biznesie 2010/2011” na właśnie zakończonej I Konferencji Partnerów T-Mobile w Malezji.

Tytuł przyznawany jest dla najlepszych sieci sprzedaży pod względem osiąganych wyników sprzedaży, oraz realizacji parametrów określanych przez operatora, w tym dotyczących jakości i standardów obsługi klienta – mówi Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotel – Zdobycie takiego wyróżnienia świadczy nie tylko o pozycji sieci Eurotel jako wiodącego pod względem skali działania partnera T-Mobile, ale również o wysokim poziomie standardów obsługi klienta w tej sieci sprzedaży.

Wcześniej Eurotel SA była kilkukrotnie laureatem konkursów partnerskich w sieci Era.

Eurotel posiada znaczącą pozycję na rynku telekomunikacyjnym obsługując łącznie około 300 salonów sprzedaży w tym T-Mobile (ponad 200 punktów) i PLAY (ok. 80 punktów) oraz sieć Telewizji „n” z 40 punktami. Sieć sprzedaży tworzona jest w oparciu o własne placówki jak i partnerów handlowych na podstawie podpisywanych z nimi umów dealerskich. Eurotel SA buduje również sieć punktów franczyzowych w oparciu o współpracę bezpośrednio z operatorami. Jest również jednym z dystrybutorów produktów pre-paid takich jak „Tak-Tak T-Mobile” oraz „Heyah”. Kilka lat temu znalazła się w gronie firm wprowadzających markę „Heyah” na rynek, współuczestnicząc w jej spektakularnym sukcesie. Eurotel był jedną z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce, rozpoczynając 16 września 1996 roku nowy etap w telekomunikacji. Spółka posiada ponadto sieć ok. 400 terminali (w punktach sprzedaży prasy i sklepach) umożliwiających uzupełnianie stanu kont telefonów komórkowych, realizację płatności za rachunki oraz operacje kartami płatniczymi. Do obsługi rynku biznesowego posiada łącznie ponad 150 Autoryzowanych Doradców Biznesowych, potrafiących znaleźć rozwiązanie w oparciu o technologię mobilną praktycznie dla każdego klienta. Spółka jest również autoryzowanym przedstawicielem ITI Neovision, operatora telewizji „n”, dystrybuując usługi tej platformy w sieci punktów sprzedaży niezależnej od innych operatorów telekomunikacyjnych.

źródło: Eurotel

Kan