Heyah w poniedziałek 14 lutego ogłosiła nową ofertę dostępną na początku tylko dla fanów profilu Heyah w serwisie Facebook. Jednak Promocja „Wiadro Internetu” nie wywołała dużego oddźwięku na Facebooku – wynika z analizy – SmartNet Research&Solutions.
Było to jedne z pierwszych działań tego typu w Polsce. Wydawało się, że taka informacja może pobudzić fanów do aktywności – choćby klikania „lubię to!” czy komentowania. Użytkownicy korzystający z aplikacji „Wiadro Internetu” mogli podarować „darmowy internet” znajomym z Facebooka.
Aplikacja nie cieszyła się jednak oszałamiającym powodzeniem – łącznie skorzystało z niej 1562 użytkowników, czyli nieco ponad 1% fanów profilu (Monthly Active Users, stan na 03.03.2011, dane z API Facebooka).
Jak wynika z raportu SmartNet Research&Solutions rekordową aktywność na profilu Heyah wywołały treści związane z akcją charytatywną – zbiórką pieniędzy na schronisko dla zwierząt.
Pełny Raport dla zainteresowanych dostępny jest na: www.blog.mediafun.pl
Kan
I bardzi dobrze. Ten zawszony Fejsbuk tak już mnie wkurza że nie mogę tego już słuchać. Jakaś dyskryminacja. To tak jak za komuny z PZPR. Zapisz się do partii to dostaniesz przydział na samochód, szybko dostaniesz mieszkanie, nie będziesz miał kartek na mięso i takie różne jeszcze. A bezpartyjni (czyli niefejsbukowicze) mają zero. To jakaś masakra z tym Fejsbukiem. Już Orange skasowało Populację – z jej wersji fejsbukowej nie korzystam. Niedługo jak będzie się chciało kupić bilet lotniczy w tanich liniach to trzeba będzie konta na tym syfie fejsbukowym. Ludzie ! Bojkotujcie to, to Fejsbuk nie będzie miał takiego rozwoju. Przecież to powoli się staje jakimś uzależnieniem i rodzajem homonta na łeb człowieka jak na konia. To jak jakaś sekta która wciąga internautów. Masakra. Pozdro dla niefejsbukowiczów !!!
Ja też nie mam szajsbooka i jestem happy. Wkurza mnie ta obsesja.
darek, facebook jest zjawiskiem globalnym 😉 Poza tym akcje są bardzo fajne. I wiadro internetu ma kolejną odsłonę, bo wystarczy zagrać w aplikację i ma się szanse na wygranie gadżetów, w tym telefonów komórkowych.