Heyah w poniedziałek 14 lutego ogłosiła nową ofertę dostępną na początku tylko dla fanów profilu Heyah w serwisie Facebook. Jednak Promocja „Wiadro Internetu” nie wywołała dużego oddźwięku na Facebooku – wynika z analizy – SmartNet Research&Solutions.

Było to jedne z pierwszych działań tego typu w Polsce. Wydawało się, że taka informacja może pobudzić fanów do aktywności – choćby klikania „lubię to!” czy komentowania. Użytkownicy korzystający z aplikacji „Wiadro Internetu” mogli podarować „darmowy internet” znajomym z Facebooka.

Aplikacja nie cieszyła się jednak oszałamiającym powodzeniem – łącznie skorzystało z niej 1562 użytkowników, czyli nieco ponad 1% fanów profilu (Monthly Active Users, stan na 03.03.2011, dane z API Facebooka).

Jak wynika z raportu SmartNet Research&Solutions rekordową aktywność na profilu Heyah wywołały treści związane z akcją charytatywną – zbiórką pieniędzy na schronisko dla zwierząt.

Pełny Raport dla zainteresowanych dostępny jest na: www.blog.mediafun.pl

Kan