OnePlus przyzwyczaił nas już do nietypowych działań rynkowych, zwłaszcza w okolicach daty wydania nowego modelu. Nie inaczej jest tym razem – trzecia edycja „zabójcy flagowców” również dostępna jest w nie do końca tradycyjny sposób.


Otóż tym razem jedną z metod dystrybucji urządzenia będą tymczasowe sklepy OnePlus, mające pojawiać się 15 czerwca na ulicach Nowego Jorku, Paryża, Londynu i Berlina, a potem również dla azjatyckich klientów w Mumbaju, Nowym Delhi i Bengaluru. Nie będą prowadzone żadne zapisy ani rezerwacje – chętni klienci mają po prostu przyjść do placówki, wypróbować sprzęt, a następnie wziąć go ze sobą, jeśli się dostatecznie spodoba.

Przedwczoraj odbyta została natomiast sprzedaż pierwszych 1 000 urządzeń OnePlus 3 poprzez Internet – ta garstka szczęśliwców będzie jednak musiała poczekać do 14 czerwca na oficjalną odsłonę produktu, ponieważ wtedy też zostaną one rozesłane. Wówczas smartfon kosztował 2 999 juanów chińskich (ok. 1 750 PLN); w fizycznej sprzedaży ma być nieco tańszy. Może to wskazywać na to, że pierwszy tysiąc będzie innym, limitowanym wariantem, albo też będzie wysyłany z jakimś prezentem od OnePlus. Możliwe też, że płaci się po prostu za pierwszeństwo.

Czy warto? Zdecydujcie sami. Specyfikacja urządzenia przedstawia się następująco: para 2-rdzeniowych procesorów z zegarami 2,15 GHz oraz 1,6 GHz, 2/3/6 GB RAM-u (zależnie od wersji), 16/32/64 GB pamięci wewnętrznej, aparaty 8 i 16 MP; poza tym 5,5-calowy wyświetlacz full HD i Android 6.0.1. Oczywiście trochę boli brak fizycznej sprzedaży w Polsce, ale liczymy na rozwój tej sytuacji.

Źródło: androidpit.com

paulina