Deloitte Digital CE przygotowało dla należącej do Polkomtel, marki Plush nowy projekt serwisu internetowego. Jest to pierwszy projekt Deloitte Digital CE dla tej marki Polkomtela. Nowy serwis wystartował na początku grudnia.


Najważniejsze zmiany w odnowionym serwisie www.plushbezlimitu.pl to – poza nowym wyglądem graficznym – uruchomienie sklepu z plushowymi gadżetami (koszulki, kubki etc.) oraz specjalnej strefy promocyjnej Plush Zone, gdzie użytkownicy znajdą informacje o wszelkich akcjach promocyjnych przygotowywanych przez markę, m.in. tych organizowanych z zewnętrznymi partnerami. W Plush Zone poza informacjami o aktualnych promocjach znaleźć będzie można także informacje o promocjach – zarówno tych planowanych, jak i zakończonych.


Do zadań Deloitte Digital CE należało stworzenie całościowego projektu nowej strony (wygląd, UX) w tym przygotowanie kompletu grafik.

Agencja Deloitte Digital CE (wcześniej jako Digital One) współpracuje z Polkomtel, operator sieci Plus, w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.

źródło: Deloitte Digital

kan