Deloitte Digital CE przygotowało dla należącej do Polkomtel, marki Plush nowy projekt serwisu internetowego. Jest to pierwszy projekt Deloitte Digital CE dla tej marki Polkomtela. Nowy serwis wystartował na początku grudnia.
Najważniejsze zmiany w odnowionym serwisie www.plushbezlimitu.pl to – poza nowym wyglądem graficznym – uruchomienie sklepu z plushowymi gadżetami (koszulki, kubki etc.) oraz specjalnej strefy promocyjnej Plush Zone, gdzie użytkownicy znajdą informacje o wszelkich akcjach promocyjnych przygotowywanych przez markę, m.in. tych organizowanych z zewnętrznymi partnerami. W Plush Zone poza informacjami o aktualnych promocjach znaleźć będzie można także informacje o promocjach – zarówno tych planowanych, jak i zakończonych.
Do zadań Deloitte Digital CE należało stworzenie całościowego projektu nowej strony (wygląd, UX) w tym przygotowanie kompletu grafik.
Agencja Deloitte Digital CE (wcześniej jako Digital One) współpracuje z Polkomtel, operator sieci Plus, w obszarze digital od 4 lat, po wygraniu przetargu jesienią 2011 roku.
źródło: Deloitte Digital
kan
a oferta dalej z czarnej dupy???
Dobre telefony w mix, nielimitowane połączenia, sporo netu, częste bonusy na doładowanie. Raczej nie narzekałbym na plusha. No ale każdy może pisać, co mu się podoba…
plush obok nju to sieci ktore najgorzej mi sie kojarza, ich odbiorcami sa chyba podstawowki i gimnazja wiec moze dlatego ich nie czuje
miś to bardziej dla sepleniącego bezmleczakowego przedszkolaka 😉 Gimbusy misiów nie lubią.
ofertę by odnowili a nie stronę poprawiają?
Co kto lubi, dla mnie plushak nie jest zły i to nie tylko ze względu na pizzę i inne promocje czy bonusy. Poza tym nad wifi calling pracują, a to dla mnie może być bardzo przydatne, bo często bywam za granicą.
Jak dla mnie zmiana na duży plus. Teraz jest dużo bardziej przejrzyście i czytelnie. I nie wiem co Wy macie do ich oferty? Mnie pasują ich pakiety i do tego co chwile jakieś promocje. Nie ma źle 😉
A obciachowego misia już odebrałeś funboyu?