Polkomtel otrzymał Certyfikat Towarzystwa Obrotu Energią potwierdzający przystąpienie przez operatora sieci Plus do Kodeksu „Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej”. Uzyskanie przez Plusa pozytywnego wyniku bardzo szczegółowego audytu gwarantuje klientom, którzy skorzystają z jego oferty energii elektrycznej, przejrzyste i jasne warunki współpracy.
Certyfikat potwierdza, że legitymująca się nim firma pozytywnie przeszła audyt i zapewnia swoim klientom jasne i przejrzyste warunki umów, bez żadnych kruczków prawnych, czy ukrytych opłat dodatkowych. Audyt był przeprowadzony przez zewnętrznego audytora firmę TUV Rheinland sp. z o.o. w ramach Kodeksu „Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej” przygotowanego przez Towarzystwo Obrotu Energią. Badanie zostało przeprowadzone bardzo skrupulatnie i obejmowało cały zakres procedur i praktyk związanych ze sprzedażą energii elektrycznej, łącznie ze sprawdzeniem jakości obsługi klienta i standardów rozmów telefonicznych. Potwierdziło ono, że w obszarze energii elektrycznej Plus świadczy usługi na najwyższym poziomie i między innymi:
- przed zawarciem umowy przekazuje klientom wyczerpujące informacje o ofercie,
- dba, by wszystkie kwestie objęte umową były jak najbardziej przystępne dla klientów,
- zapewnia wysoki poziom kompetencji przedstawicieli handlowych, z którymi można podpisać umowę bez wychodzenia z domu,
- wystawia proste i czytelne faktury, by ich treść była przejrzysta dla klienta.
Audyt podkreślił bardzo wysokie kompetencje pracowników Plusa, wysoką jakość stosowanych procedur oraz dokumentów sprzedażowych oraz stosowanych przez spółkę narzędzi kontrolnych dotyczących obsługi klienta i reklamacji.
„Dla konsumentów może być zaskoczeniem, że prąd jest sprzedawany przez firmę telekomunikacyjną, ale audyt, który pozytywnie przeszliśmy poświadcza, że w naszej codziennej działalności biznesowej stosujemy Kodeks „Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej”. Choć sprzedażą energii elektrycznej zajmujemy się o wiele krócej niż największe firmy energetyczne, to na bazie naszych wieloletnich doświadczeń z branży telekomunikacyjnej robimy to w sposób prosty i czytelny dla klienta.” – mówi Tomasz Zadroga, członek Zarządu Polkomtelu odpowiedzialny za obszar energetyki. – „Otrzymany Certyfikat TOE jest więc dla nas bardzo ważny i potwierdza, że Plus jest zaufanym sprzedawcą energii.”
Polacy coraz chętniej decydują się na zmianę sprzedawcy energii elektrycznej, a na rynku funkcjonuje wiele firm oferujących sprzedaż prądu. Ważne jest, by klienci wiedzieli, które z nich są rzetelne i m.in. dlatego rusza ogólnopolska kampania edukacyjno–informacyjna pod hasłem „Wybieraj mądrze. Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”. Kampania adresowana jest do odbiorców energii elektrycznej i ma na celu uświadomienie konsumentom ich praw na tym rynku oraz promowanie uczciwych zasad biznesowych. Organizatorem kampanii jest Towarzystwo Obrotu Energią, a patronat honorowy nad nią objął Prezes Urzędu Regulacji Energetyki.
Kampania „Wybieraj mądrze. Sprawdź kto sprzedaje Ci energię” oraz certyfikowanie sprzedawców energii ma pomóc klientom w wyborze firmy godnej zaufania. Taką firmą jest właśnie Plus. Dzięki Certyfikatowi Towarzystwa Obrotu Energią potwierdzającemu stosowanie Kodeksu „Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej” każdy klient wie, że Plus jest wiarygodnym i rzetelnym dostawcą prądu i może dostarczyć prąd do każdego gniazdka elektrycznego w każdym domu w Polsce.
źródło: Plus
Kan
No to ładną laurkę wystawili Plusowi :). Mam nadzieję, że to rzetelna ocena, bo mało jest opracowań, w których kogoś się tak chwali. Nad prądem od Plusa będzie się trzeba poważnie zastanowić.
też założę jakieś towarzystwo, i będę wydawał certyfikaty. Oczywiście nie za darmo;-) Lanie wody, przepraszam, rażenie prądem;-) Bez sensu…;-)
A ile było wpisowego? Sprzedawca jest wątpliwy bo nie podaje przejżyście kosztu końcowego wraz z wszelkimi opłatami – stałymi, przesyłowymi etc a tylko cząstkowe.
Ja mam porównanie plusa i orange. Jak zadzwonili do mnie z orange to wszystko pięknie fajnie, ale konsultantka nie była mi w stanie powiedzieć jakie są konkretne stawki a jak zapytałem o to czy zostanie mi tańsza taryfa nocna i popołudniowa to musiała się kogoś dopytywać… No jednym słowem dramat…
Spróbowałem więc w plusie o którym też jest głośno ostatnio i tam było wszystko elegancko… Załatwiłem sprawę w 10 minut. Same konkrety i co najważniejsze duże oszczędności… Polecam!
Też mam dobre wrażenia po kontakcie z „frontowymi” pracownikami Plusa. Kilka razy byłem zmuszony się z nimi kontaktować, i za każdym razem dawali radę. czyli instruowali co i jak zrobić czy wreszcie fajne taryfy proponowali.
[quote][quote]a co niektórzy żałują,że smartcovera nie wzieli, a teraz jest po prawie 50zł [/quote]
e tam. co to za wydatek, przeciętne etui tyle kosztuje więc to żaden żal. [/quote]
przyznac trzeba ze oferta przedpremierowa byla atrakcyjna cenowo wlacznie z dodatkowymi akcesoriami
Copywriterzy plusa widze na pełnych obrotach 😀 zero konkreta ale jest super. Porównałem stawki na stronie, dodałem te skłądaniki które będa na rachunku a ich na stronie nie ma i wyszło tak jak dotychczas ale z umową na 2 lata a tu mogę zmienić w każdej chwili – dziękuje. Gorzej niż internet „nielimiotowany” z plus z limitem 15 GB…
Plus poza tym jest chyba krótko na rynku detalicznym. Nie wiem, jak w tak krótkim czasie można rzeczywiście sprawdzić rzetelność firmy. Ja w takie certyfikaty mało wierzę. To jak firma traktuje swoich klientów i załatwia z nimi konflikty świadczy o jej klasie. Choć uczciwość oczywiście też jest ważna.
No to jeśli o to chodzi, to powiem, że Plus potrafi z klasą wyjść z „sytuacji konflikotowej”. Raz mi jakimś cudem coś tam do taryfy doliczali, co wcale nie wynikało z umowy. Gdzieś tam ktoś ptaszka na ankiecie zaznaczył i chyba 10 więcej niż trzeba płaciłem. Ale się skapowałem i napisałem reklamację. Bo tak mi poradzili przez telefon. W tydzień sprawa rozwiązana, zwrot na konto za kilka miesięcy i przeprosiny. A drugi raz to popsuty aparat – od ręki wy mienili.
Mimo jakiś certyfikatów nie mam zaufania do tej firmy… Chciałabym zmienić sprzedawcę, bo nie jestem zadowolona z obecnego. Może ktoś coś polecić?
Henoi.. byłeś na stronie Plusa? M.in. jest kalkulator uwzględniający lokalizację w PL, zapis typu „Na całkowity koszt usługi składa się cena za energię czynną oraz opłaty za dystrybucję”, opłata handlowa 0. To są obiektywne parametry do sprawdzenia i taka organizacja jak TUV nie będzie szargać sobie imienia jak można podważyć wynik audytu. Nawiasem coś wiem o audytach TUV bo mam papiery tylko do innych spraw.
Ten certyfikat to kolejny krok Plusa w nowej jak dla niego branży. Może w końcu po latach podwyżek cen energii elektrycznej w końcu Plus przełamie monopol naszych „energetyków” i będzie z nimi skutecznie konkurować, a jak widać efekty już są bo nawet Orange myśli o prądzie.
plus na pewno nie obniży rachunków za korzystanie z energii. Ja zaufałem novum i jako wcześniej firma telekomunikacyjna a teraz sprzedawca prądu oferuje naprawdę dobre warunki.
@Ginger Generalnie nad zmianami trzeba się zastanowić. Niekoniecznie od Plusa. Ja nie wierzę w takie opracowania, za krótko wg mnie jest na rynku, a i ich ceny nie zwalają z nóg. Ja stawiam na inne alternatywy…
Taki certyfikat dobrze świadczy o Plusie, bo jak widać odpowiednio się przygotował i spełnił warunki jako dostawca energii. Jest chyba pierwszą firmą telekomunikacyjną w Polsce, która ją otrzymała.