Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu prepaid operatora sieci Plus.
W przetargu wzięło udział sześć agencji i oprócz zwycięzców były to: Young & Rubicam, Grey Group, Change Integrated, 180 Heartbeats, Ambasada Brand Communication. Jego przedmiotem było opracowanie koncepcji kreatywnej, jak również strategii dla linii prepaid sieci Plus.
Współpraca Polkomtelu i Scholz & Friends ma charakter stały i długofalowy, a w jej ramach agencja będzie odpowiedzialna za komunikację oferty „na kartę” we wszystkich mediach (zarówno ATL/BTL jak i Digital).
Obecnie dla Plusa pracują jeszcze dwie agencje: Grey Group oraz Young & Rubicam.
źródło: Plus
Kan
Prepaidowi Polkomtela nie jest potrzebna nowa agencja reklamowa.Potrzebne jest gruntowne przebudowanie i uatrakcyjnienie oferty.
Zgadzam się z marcellove, plusowa oferta prepaid to żałość. Gdzie tak reklamowana roczna wżność startera ? Byle NJU was wyprzedza o 5 długości. Zamiast wybierać agentry reklamowe można by tą kasę przeznaczyć na naprawdę dobrą ofertę dla klientów. Ale po co. Dobra opinia wśród klientów jest lepsza niż drogo opłacona ( często debilna ) reklama. Taki biznesmann jak Krok chyba powinien o tym wiedzieć.
A czemu nie porównujesz Orange na kartę z NJU, który do Orange należy? Byle NJU wyprzedza orange, byle t-mobile, byle Play.
Jakoś nie narzekam na ofertę Plusa. Wolę sprawdzoną markę i pewną i niezawodną obsługę niż jakieś sezonowe efemerydy, które może i czasem coś tańszego podrzucą. Ale na pewno nie lepszego od Plusa na dłuższą metę.
Super ci to wyszło, fajne odbicie w wodzie.
Tam dalej w szuwarach za łódką to wanna?
Na przywiązaniu do marki czasem można się przejechać, ale w przypadku plusa małe są na to szanse. Zwykle przy przedłużaniu umów robię research rynku, ale od 4 lat plusa na nic nie zamieniałem. Zasięg to w tym przypadku słowo – klucz.