Według wrześniowego raportu firmy SoTrender dotyczącego obecności i działania marek na Facebooku, Plus jest numerem jeden w branży telekomunikacyjnej pod względem liczby zaangażowanych użytkowników oraz wskaźnika interaktywności.
W ciągu minionego miesiąca o fanpage’u Plusa (http://facebook.com/Plus) wypowiadało się dziennie średnio ponad 25 tysięcy osób. Równie imponująca jest liczba aktywnych fanów, gdyż miesięcznie fanpage sieci odnotowuje blisko 160 tysięcy aktywności, co przekłada się na ponad 40 tysięcy czynnych użytkowników. Są to osiągnięcia, których pozazdrościć mogą Plusowi nawet najwięksi liderzy społecznościowi.
„To duży sukces dla naszej marki i satysfakcja, która płynie z odpowiedniego podejścia do konsumentów. Naszym celem jest budowanie trwałych i silnych relacji fanów z marką, nie chcemy natomiast zasypywać fejsbukowiczów falą nic nie wnoszących postów. Nasze działania na fanpage’u zawsze niosą wartość dodaną, która inspiruje użytkowników do zaangażowania się w wirtualne życie marki.” – mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Plusie.
Kluczem do facebookowego sukcesu Plusa jest przede wszystkim odpowiednio dobrana treść w stosunku do grupy docelowej wspierana ciekawymi konkursami z nagrodami. Do okazałych wyników z pewnością przyczyniła się także długofalowa akcja lojalnościowa, w której fani zgromadzeni na facebookowym profilu Plusa mogą walczyć o tytuł Fana Miesiąca.
Raport firmy SoTrender jest dostępny na http://bit.ly/Sotrender09Telekom.
źródło: Plus
Kan
Fanpage Plusa jest ciekawie prowadzony. Osoby śledzące profil na facebooku mogą nie tylko dowiedzieć się nowych informacji o aktualnych promocjach, poznać ofertę sieci ale także są informowani o licznych konkursach dla klientów sieci. Facebookowe konto Plusa nie jest zaśmiecane niepotrzebnymi informacjami, dzięki czemu można łatwo i sprawnie odnaleźć informacje, które potrzebujemy. Liczba osób która codziennie wypowiada się na fanpagu jest bardzo duża, a do aktywnego uczestnictwa zachęca użytkowników akcja Fan Miesiąca, w której najaktywniejsi użytkownicy wygrać mogą cenne nagrody. Plus wie jak dbać o klienta i tak właśnie robi. Profile społecznościowe to obecnie jedno z narzędzi komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem, narzędzie dzięki któremu firma kształtuje swój wizerunek. Plus doskonale zdaje sobie z tego sprawę i umiejętnie to narzędzie wykorzystuje.