Jowita Michalska, szefowa komunikacji marketingowej, odchodzi z Polkomtelu, operatora sieci Plus.
– Strategia komunikacji to pierwsza rzecz, z jaką zetknie się klient – uważała zawsze Jowita Michalska. Szefowa komunikacji marketingowej przyznaje, że marka potrzebuje odświeżenia, odmłodzenia, wzmocnienia elementów innowacyjności i ogólnie wyrazistości przekazu.
Pytana o wysokość budżetu reklamowego Polkomtela na przyszły rok odpowiada, że firma wciąż nad nim pracuje: – Mogę jednak zadeklarować, że mocno wracamy do gry. Jesteśmy już po zmianie właściciela i związanej z tym reorganizacji wewnątrz firmy. Zdajemy sobie sprawę, że walka o klientów wymaga inwestycji. Z pewnością mogę obiecać, że z pełną parą wracamy do rywalizacji na rynku – zapowiadała.
Współpraca Operatora z Jowitą Michalską, dotychczasową Dyrektor Dept. Komunikacji Marketingowej Polkomtelu, zakończyła się w 9 listopada br.
źródło: Presserwis
Kan
Polkomtel SP. Z O.O. a nie S.A.
nic się nie zmieni!
witam mam problem jak wysłać utwór muzyczny lub zdjęcia przez bluetooth???? proszę o informacje 🙂 bo nigdzie nie mogę znaleźć jak to się robi:)