Jowita Michalska, szefowa komunikacji marketingowej, odchodzi z Polkomtelu, operatora sieci Plus.

Strategia komunikacji to pierwsza rzecz, z jaką zetknie się klient – uważała zawsze Jowita Michalska. Szefowa komunikacji marketingowej przyznaje, że marka potrzebuje odświeżenia, odmłodzenia, wzmocnienia elementów innowacyjności i ogólnie wyrazistości przekazu.

Pytana o wysokość budżetu reklamowego Polkomtela na przyszły rok odpowiada, że firma wciąż nad nim pracuje: – Mogę jednak zadeklarować, że mocno wracamy do gry. Jesteśmy już po zmianie właściciela i związanej z tym reorganizacji wewnątrz firmy. Zdajemy sobie sprawę, że walka o klientów wymaga inwestycji. Z pewnością mogę obiecać, że z pełną parą wracamy do rywalizacji na rynku – zapowiadała.

Współpraca Operatora z Jowitą Michalską, dotychczasową Dyrektor Dept. Komunikacji Marketingowej Polkomtelu, zakończyła się w 9 listopada br.

źródło: Presserwis

Kan