Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert to wyjście Polkomtel naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług
i odpowiedniej obsługi. Plus stawia klientów w centrum swojej uwagi i wysiłków. Sieć nie tylko będzie odpowiadać na ich potrzeby, ale będzie również kreować dla nich rozwiązania, które wyprzedzą oczekiwania i pozytywnie ich zaskoczą. Portfolio ofertowe da możliwość dopasowania rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Światowym trendem na rynkach nasyconych jest naturalne przechodzenie na markę monolityczną, dlatego wszystkie dotychczasowe marki zostają zastąpione jedną marką Plus.
Daj o siebie zadbać – Polkomtel ulepsza markę Plus
Rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne
z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów i pozwoli na lepszą komunikację nowych propozycji ofertowych.
Jak wyjaśniła Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, Simplus i 36,6 pozostaną w ofercie, ale jako nazwy taryf.
Wraz z nową strategią nastąpiło również uproszczenie ofert sieci Plus. Mechanika taryf jest taka sama we wszystkich ofertach, a podział wynika tylko ze sposobu dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament).
Skoncentrowane są one na najistotniejszych elementach, takich jak minuty do wszystkich i wybrane numery. Nowością jest usługa typu „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z dużymi limitami transmisji danych i telefonami w atrakcyjnych cenach. Szczególne działania będą skierowane do dotychczasowych użytkowników sieci, bo Plus dba o każdego swojego klienta.
źródłó: Plus
Prezentacje związane z komunikatem: Tutaj
Kan
A jakieś szczegóły, kiedy te zmiany?
Trwa właśnie konferencja prasowa, na której prezentowana jest nowa filozofia marki. Konsolidacja wszystkich dotychczasowych submarek pod jedną marką Plus, nowe hasło ?Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert to wyjście Polkomtel naprzeciw oczekiwaniom klientów. Redakcja jest na konferencji. Po powrocie podamy kolejne informacje. Andrzej
Niech ulepszą ofertę a nie zmieniają nazewnictwo, te abonamenty teraz to żenada.
Już są regulaminy Simplusa na stronie. Oferta nieciekawa. Wręcz archaiczna. 59 gr za minutę to 3 lata temu się płaciło. Do Play wciąż za drogo. Minuta powinna kosztować już poniżej 70 gr. Ważności kont także nie wydłużyli. Jak to powiadają z dużej chmury mały deszcz.
ludzie ale wy potraficie narzekać. Nie umiecie sie posługiwać samsungiem to wasz problem, ja powiem ze do pisania i wgl jakiegokolwiek korzystania z tel doszłam po tygodniu. :p a telefon jak najbardziej dobry! olecam samsunga star 2! 🙂
Ja mam jednak inną filozofię. Wolę osobiście dbać o siebie, bliskich + znajomych. Jak Plus „ulepszył” markę już widać. Ciekawe, jakie premie prezesi za „nowości” sobie przyznali.
To ŚCIEMA. W nowej ofercie na kartę PLUS-a minuta do wszystkich sieci 59 gr. To 100 % więcej niż u konkurencji (29 gr).