27 marca 2011 w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się uroczysta gala finałowa Superbrands i Business Superbrands. Przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich odebrali statuetki już po raz piąty, biznesowych – po raz trzeci.

Tegorocznych kandydatów oceniono w 23 kategoriach konsumenckich (m.in. ochrona zdrowia, kosmetyki, finanse i ubezpieczenia, produkty spożywcze, rozrywka, etc.) i 42 biznesowych (m.in. bankowość, doradztwo, handel detaliczny). Po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce w zestawieniu uwzględniono kategorię miast i regionów, które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów.

Jedną z najsilniejszych marek konsumenckich – Superbrands otrzymał iPlus – mobilny dostęp do Internetu z dowolnego miejsca. Dotychczas z dostępu do internetu w sieci Plus z prędkością do 7,2 Mb/s mogą korzystać mieszkańcy ponad 2000 miejscowości na terenach gmin zamieszkanych przez ponad 60% populacji, a wdrożona w grudniu 2009 technologia HSPA+ w standardzie do 21 Mb/s dostępna jest już w 140 miastach.

źródło: Superbrands

Kan