Orange testuje nową formę współpracy z klientami i tworzy narzędzie o nazwie „Nasz Orange”, które ma zastąpić oficjalne forum Orange, na którym mogliście ze sobą rozmawiać na te tematy. Jak mówi Piotr Domański, który zajmuje się mediami społecznościowymi w Biurze Prasowym, będzie ono znacznie bardziej funkcjonalne. Na razie zmianą, którą trudno przeoczyć jest nowa oprawa graficzna.


Dużo ważniejsza jest zmiana układu treści na stronie. Orange podzielił ją na 3 części – Oferta, Urządzenia i Mój Orange. Wyszczególniono także osobną kategorię, w której możecie porozmawiać o ofercie światłowodowej. W każdej z części są również podkategorie. Jest też wyszukiwarka, powalająca na wyszukiwanie informacji po autorze, dacie, tytułach itp. Na stronie dostępna jest także baza wiedzy, w której znajdziecie wszystkie najważniejsze usługi Grupy Orange Polska.

Drugą znaczącą zmianą jest dość rozbudowany system bonusów i punktów, które zdobywa się za pomoc innym użytkownikom. Oprócz specjalnych odznak, miejsc w rankingu i dostępu do kategorii specjalnych, aktywne osoby będą mogły także korzystać ze stron, funkcji, wydarzeń i aplikacji niedostępnych dla wszystkich. Orange przewiduje też nagrody rzeczowe.

Na razie Orange zaprasza do testów „Nasz Orange”, bo portal jeszcze nie ma swojej ostatecznej wersji. Oficjalnie rusza 1 sierpnia, więc jest jeszcze nieco czasu na ewentualne ulepszenia.

źródło: Orange

Kan