Orange Polska, dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce z zakresu telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz transmisji danych, dołączył do grona członków nadzwyczajnych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Grupa Orange świadczy usługi w zakresie najnowocześniejszych technologii dla 20 mln klientów. Działa we wszystkich segmentach rynku telekomunikacyjnego, prowadzi własną działalność badawczą i wdrożeniową w dziedzinie telekomunikacji. Jest znanym mecenasem kultury i sportu, a za pośrednictwem Fundacji Orange jest stale zaangażowana w działalność charytatywną.

W Orange Polska bardzo uważnie obserwujemy zmieniające się trendy i chętnie jako pierwsi testujemy nowe rozwiązania. Dlatego tak mocno wierzymy w potencjał kanałów digital, które dla wielu segmentów stały się dziś najważniejszym źródłem informacji. Digital first to nie jest pustosłowie, coraz częściej konieczność. Właśnie dlatego uważam, że nasza obecność w tak znamienitej organizacji jak IAB Polska jest naturalnym tego następstwem. Wierzę, że wszyscy z tej współpracy uzyskamy wartość dodaną, bo chcielibyśmy aktywnie przyczyniać się do rozwoju całej branży internetowej.
– mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej w Orange Polska.

Orange Polska jest częścią Orange – jednego z największych światowych operatorów telekomunikacyjnych, działającego w 30 krajach, gdzie obsługuje 236 mln klientów. Marka działa na rynku od 20 lat. W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących szeroko rozumianą branżę internetową.

źródło: IAB Polska

Kan