Trwa 18 edycja akcji „Testuj z Orange” – konkursu, w którym najlepsi testerzy otrzymują na własność telefony – w tej edycji będą to smartfony Sony Experia Z3. Platformę testowo-konkursową oraz materiały reklamowe przygotowała agencja IMAGINE wraz z firmą DCS.pl.


„Testuj z Orange” to cykliczny konkurs związany z testowaniem najnowszych modeli telefonów oraz usług oferowanych przez Orange. Uczestnicy konkursu mają do wykonania kilka zadań, w kolejnych etapach konkursu, które podlegają ocenie. W obecnej edycji zarejestrowało się ponad 1200 osób. Najlepsi testerzy otrzymają telefony na własność.

Celem akcji „Testuj z Orange” jest zarówno promocja nowych telefonów jak i usług w ofercie Orange, ale także budowanie społeczności użytkowników zaangażowanych w interakcję z marką.


Od początku trwania konkursu uczestnicy zamieścili ponad 36 tys. wpisów na forum konkursowym, wrzucili ponad 80 tys. zdjęć i prawie 9 tys. filmów związanych z marką. Jednym słowem „Testuj z Orange” to doskonały mechanizm do generowania unikalnego branded contentu. A w obecnych czasach unikalny i przede wszystkim wiarygodny kontent to dla marki wartość ogromna – mówi Filip Iwański, CEO agencji IMAGINE.

W obecnej edycji zastosowano odmienioną formułę konkursu – w poprzednich edycjach uczestnicy rywalizowali indywidualnie, teraz rywalizują ze sobą 4-osobowe grupy.

Główną osią komunikacji „Testuj z Orange” jest strona internetowa www.testuj.orange.pl, której towarzyszy wielokanałowa promocja, wykorzystująca m.in.: kampanie display, mailingi oraz media społecznościowe związane z marką Orange.

Za przygotowanie platformy konkursowej oraz materiałów reklamowych „Testuj z Orange” odpowiada agencja interaktywna IMAGINE oraz firma technologiczna DCS.pl.

Łódzka agencja interaktywna IMAGINE współpracuje z Orange od 2009 roku, przygotowując dla tej marki wiele projektów z obszaru digital (np. w ub.r. stworzyła dla niej platformę informacyjną Orange Finanse). IMAGINE jest też jednym z pomysłodawców i współtwórcą „Testuj z Orange”; agencja pracuje przy obsłudze tej akcji od pierwszej jej edycji, która miała miejsce w 2011 roku.

źródło: IMAGINE

Kan