Od wczoraj na fanpage’u „Serce i Rozum” pojawiają się nietypowe wpisy. A teraz pojawił się komentarz – „od dzisiaj rządzi tu L.I.C.H.O. wszelkie skargi wobec zaistniałej sytuacji prosimy kierować na adres żywot@gangstera.pl” – więcej szczegółów w filmie. Ktoś włamał się na profil strony czy też mamy do czynienia z kolejną akcją marketingową Orange?
Od kilkunastu godzin na fanpage’u na profilowej fotografii widnieje logo logo z napisem LICHO (Liga Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie). Wszystko wskazuje na kolejną kampanią marketingową ze strony Orange, z wykorzystaniem Serca i Rozumu. Pomarańczowy operator już raz z Julią Kuczyńską „zabawił” się z internautami, gdy na fanpage’u „Serce i Rozum” pojawił się post, w którym blogerka wyznała, że zgubiła telefon, sugerując, że być może został ukradziony. Potem okazało się, że żadnej kradzieży nie było. A 26 października ubiegłego roku Maffashion poinformowała, że ostatnie działania to akcja reklamowa Orange Cloud.
Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, którzy zdobyli na Facebooku serca ponad 2,3 milionów internautów. To łakomy kąsek dla reklamodawców. Na planowaną kampanię marketingową ze strony Orange wskazywałby fakt, że Operator od domniemanej utraty profilu, nie odzyskał jeszcze nad nim kontroli. Pytanie tylko, czy przyniesie ona sukces. Akcja mocno zalazła za skórę niektórym internautom, którzy już czują się zwyczajnie oszukani. O czym sugerują niektóre wpisy.
Aktualizacja 23.05.2015 – Serce i Rozum – CyberTarcza Orange
I wszystko się wyjaśniło. Na swoim profilu Serce i Rozum walczy o bezpieczny internet, w ramach programu Orange „Bezpiecznie Tu i Tam”. Specjalny serwis internetowy, konkurs grantowy oraz działania edukacyjne to odpowiedź Orange na wyzwania związane z zagrożeniami w sieci. Kompleksowy program Bezpiecznie Tu i Tam powstał, aby Internet był bezpieczniejszym miejscem, szczególnie dla dzieci. Więcej na ten temat informowaliśmy w artykule: Bezpiecznie Tu i Tam – nowy program edukacyjny Orange
A Waszym zdaniem to dobry pomysł na tak prowadzoną kampanię, niezależnie czy w dobrych intencjach?
Kan
powtórka akcji Plusha..
to ewidentny włam jak się od lamusów wyzywa…sorry ale imbecyl nie odróźni akcji a włamu ,dziwie się że Orange nic z tym nie robi przecież Orange nie pozwoli sobie żeby jakiś dzieciak im przejął fan page bo po stylu pisania nie ma więcej niż 25lat
Ja raczej stawiam na akcję Orange
jeśli to akcja Orange to jest to kompromitacja tego operatora , od lamusów wyzywać klientów to zdecydowanie ZA OSTRO i przyniesie efekt odwrotny od zamierzonego
Orange ostatnio nie ma dobrej passy do wizerunku