Orange Polska – dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce wybrał system SALESmanago Marketing Automation. System docelowo ma być wykorzystany do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych i internetowych. Dodatkowo, posłuży do promocji aplikacji mobilnej Mój Orange oraz rozwiązania Orange On-line.
System SALESmanago zapewni monitorowanie zachowań klientów na stronie internetowej Orange Polska. Zostanie wykorzystany do realizowania automatycznych akcji marketingowych za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości e-mail i sms, a także do wykorzystania dynamicznej treści na stronie WWW, automatycznie dostosowaną do indywidualnego odbiorcy. Dodatkowo, system zoptymalizuje kampanie w sieciach reklamowych automatycznie dopasowując konkretną reklamę do profilu zainteresowania danej osoby.
Orange Polska oferuje usługi konwergentne, łączące usługi stacjonarne i mobilne, w tym szerokopasmowy dostęp do Internetu i transmisję danych, także telewizję cyfrową i video na życzenie oraz liczne usługi multimedialne. Posiada największą w Polsce infrastrukturę techniczną, całkowity zasięg sieci obejmuje 99,8 proc. populacji kraju. W oparciu o nią Orange Polska świadczy usługi 20 milionom klientów.
SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, który umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Umożliwia realizację automatycznych procesów marketingowych przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.
źródło: SALESmanago
Kan
Świetna decyzja!