Wodoodporność to jedna z kluczowych cech wyróżniających smartfony i tablety marki Sony na światowym rynku urządzeń mobilnych. Już w smartfonie Xperia Z był to walor cieszący się szczególnym uznaniem użytkowników – teraz, po debiucie nowego flagowca marki, Xperii Z1, do zalet doszły nowe „podwodne” funkcjonalności.


Po pierwsze: zwiększył się poziom wody, do którego można zanurzać smartfony Xperia Z1 – teraz wynosi on 1,5 metra, po drugie dzięki specjalnemu przyciskowi w obudowie aparatu, migawkę obiektywu można wyzwalać także pod wodą. Wcześniej było to niemożliwe. Dziś zatem zdjęcia smartfonem Xperia Z1 można wykonać w dowolnym basenie, jeziorze lub rzece.


Sony Orange – przede wszystkim walory użytkowania Xperii Z1 w nietypowych dla większości smartfonów warunkach: pod wodą, w deszczu, w wilgotnym środowisku. W kinach sieci Multikino i Cinema City we Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Warszawie, Katowicach i Krakowie pojawią się standy z zatopionymi w nich wielkimi smartfonami Xperia Z1. Na ekranach kin emitowane będą spoty reklamowe.


Równoległe działania promocyjno-reklamowe planuje także operator sieci komórkowej Orange. W salonach Orange znajdą się standy wodne i materiały promocyjne, a całość kampanii uzupełniona zostanie spotami telewizyjnymi oraz ekspozycjami outdoorowymi.

Wodoodporne standy Sony Xperia Z1 pojawiać się będą w kinach już od najbliższej soboty.

źródło: Sony

Kan