Deezer, jako pierwszy serwis streamingowy w Polsce, ogłosił współpracę z jednym z serwisów społecznościowych opartych na geolokalizacji. Od dzisiaj wszyscy użytkownicy Deezer, meldując się co najmniej 7 razy na Foursquare w popularnych miejscach, gdzie odbywają się koncerty, mogą także wygrać 3-miesięczną subskrypcję Deezer.

Deezer wierzy, że nieograniczony dostęp do muzyki to nie tylko możliwość słuchania milionów piosenek, ale także śledzenia najciekawszych wydarzeń muzycznych czy ulubionych artystów. Dlatego serwis rozpoczął współpracę z Foursqare – portalem społecznościowym opartym na geolokalizacji. Dzięki temu, miłośnicy muzyki już dziś mają nieograniczony dostęp do koncertów live, ekskluzywnych dodatków i nagród. Forsquare pozwala podążać za ulubionymi artystami, meldować się, a nawet sprawdzać, gdzie są najbliższe imprezy.

Od 1. lipca, meldując się co najmniej 7 razy na Foursquare w jednym z wielu popularnych miejsc, gdzie odbywają się koncerty (np. Stadion Narodowy, Torwar, Open’er Festival) w Polsce i na świecie, każdy użytkownik Deezer może wygrać 3-miesięczną subskrypcję Deezer Premium+, która daje nieograniczony dostęp do ponad 25 milionów piosenek.

Zarówno fani jamu, hip-hopu, muzyki klasycznej czy indie rock, mają szansę wygrać nagrody, meldując się w ponad 15 000 muzycznych miejscach, w 15 krajach na świecie, m.in.: Polsce, Brazylii, Meksyku, Niemczech, Hiszpanii, Francji, we Włoszech, Anglii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu, Holandii, Turcji, Australii i Nowej Zelandii.

Aby wygrać, wystarczy polubić stronę Deezer na Foursquare (foursquare.com/deezer). T

Partnerem serwisu w Polsce jest Orange, dzięki któremu z usług Deezera korzysta już przeszło 50 tys. klientów operatora. Abonenci którzy korzystają z oferty Deezer w taryfach Orange są zwolnieni z opłat za transmisję danych do aplikacji. By uaktywnić konto Orange w Deezer, wystarczy wejść na stronę www.deezer.com i kliknąć w opcję zaloguj się.

źródło: Deezer

Kan