Orange Eksperci to „zespoły do zadań specjalnych”. Operator rekrutuje ich spośród najlepszych doradców w salonach oraz w telefonicznym biurze obsługi. Specjalizują się w nowych technologiach i chętnie pomagają nie tylko w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów dotyczących smartfonów i tabletów, ale także uczą krok po kroku jak korzystać z różnych funkcji. Z ich usług mogą korzystać nie tylko klienci Orange – Eksperci w salonach i na infolinii są dostępni dla użytkowników wszystkich sieci. W salonach można ich poznać po czarnych koszulkach z charakterystycznym logo z żarówką.
Orange Eksperci: zobaczcie jak działa 7 min na rozwiązania sprawy klientów (wideo)
Dla osób preferujących kontakt telefoniczny Orange ma specjalną infolinię, w której nie trzeba słuchać komunikatów i wybierać tematów rozmowy – po połączeniu z numerem *900, a z telefonu w innej sieci lub stacjonarnego – z 703 300 900 od razu można rozmawiać z Doradcą. Osobistą pomoc w salonie można uzyskać już za 20 zł, a koszt rozmowy z infolinią to 1,50 zł za minutę połączenia z numerem *900 i 2,08 zł za minutę połączenia z numerem 703 300 900 (klienci Orange mają taniej).
Orange Ekspertów w salonach i na infolinii Operator poleca szczególnie osobom, które kupiły swój pierwszy smartfon i potrzebują wsparcia w jego konfiguracji albo tym, którzy czują, że nie do końca rozumieją działanie tego, którego używają już od jakiegoś czasu./p>
Czy wiecie, że większość problemów z telefonem możecie rozwiązać sami? Orange udostępnił stronę www.samnaprawiam.orange.pl, która pomoże Wam rozwiązać problemy z Waszym telefonem.
źródło: http://blog.orange.pl/
Kan
Dla klientów Orange takie porady powinny być za darmo.
Ja kientom plus i orange i t mobile i play. W swojej dzielnicy doradza bezpłatnie, lub na tzw czekoladę od 5 do 10zł. Pomagam wybrać tańsze rozwiązania i ustawić telefon. Tyle bym nie dał. Nie podam swojego numeru bo będę miał trwanie głowy.
i co ide do salonu orange chce uzyskać poradę a tu: zapłać 20 zł? dziwne że plus ,play i t-mob maja za darmo w ramach obsługi posprzedażowej. orange powaliło.
Dymamy naszych klientów 🙂
Dymamy naszych klientów 🙂
To po to żeby nie dzwonili wszyscy na infolinie, bo za dużo błędów jest….
http://rozwijaj.blogspot.com/2013/06/inspirujaca-reklama.html