Firma analityczna Gartner oraz portal 1to1 Media przyznały Orange Polska główną nagrodę w konkursie CRM Excellence Awards za wdrażanie strategii zorientowanej na potrzeby klientów w ramach programu Misja Klient.
Misję, zgłoszoną w kategorii Customer Experience Excellence, uznano za najlepszy zakrojony na szeroką skalę program tego typu w Europie.
„Chcemy być najchętniej wybieranym i polecanym przez klientów operatorem. Dwa lata temu powołaliśmy Misję Klient, która diametralnie zmieniła nasz sposób myślenia i funkcjonowania – z firmy zorientowanej na produkty w firmę, w której najważniejszy jest Klient. Wymagało to zmian na wszystkich poziomach funkcjonowania firmy, w tym nastawienia managerów i pracowników, nie tylko tych bezpośrednio zaangażowanych w obsługę klientów” – mówi Piotr Gajek, dyrektor wykonawczy ds. strategii relacji z klientami.
„Tegoroczni zwycięzcy prezentują wyjątkowy poziom skoncentrowania na kwestiach klienckich. Pokazują jak zaangażowanie firmy we wprowadzenie zmian proklienckich, inwestowanie we właściwe technologie, procesy i ludzi, może przełożyć się na realne zyski finansowe” – powiedział Mila D’Antonio, redaktor naczelny 1to1 Media.
W ubiegłym roku ponad dziewięćdziesiąt procent klientów Orange Polska było zadowolonych z obsługi i ze sposobu załatwienia swojej sprawy. Na pytanie „Czy poleciłbyś usługi Orange przyjaciołom i bliskim?” zdecydowana większość klientów odpowiada twierdząco.
Firma stale rozwija kanały kontaktu z klientami, zapewnia m.in. najwyższej jakości obsługę na Facebooku, wprowadza liczne udogodnienia, takie jak rozmowy video z konsultantem, możliwość zmiany terminu dostarczenia przesyłki sms’em, specjalnych konsultantów do prowadzenia trudniejszych spraw.
Klienci Orange Polska mogą korzystać z najszerszej na rynku oferty usług telekomunikacyjnych w Polsce, w tym z zapewniającego duże oszczędności pakietu Orange Open, a także z akcji takich jak Środy z Orange, czyli możliwości zakupu na preferencyjnych zasadach biletów na środowe seanse w Multikinie.
* * *
Gartner Inc to założona w 1979 roku firma badawczo-doradcza o światowym zasięgu z siedzibą w Stamford, Connecticut, USA. Jej klientami są zarówno korporacje, firmy technologiczne i usługowe, telekomy jak i agendy rządowe i organizacje. Gartner współpracuje z 13.200 różnymi podmiotami. Ma 5600 współpracowników, w tym 1400 analityków i konsultantów. Działa w 85 krajach.
źródło: Orange
Kan
Myślę,że juz są najlepszym operatorem i najchętniej polecanym. Oferta NJU, oferty Orange na przedłużenie z rabatem 30% a do tego jest jeszcze Orange Open i kolejny rabat 15zł. Orange jest super.
@Ewa
Pani sprzedawcy już podziękujemy 🙂 Czyżby ostatnio prowizje za podpisane umowy spadły do zera, że już w komentarzach musicie klientów naganiać sobie? Ostatnie wyniki przyrostu klientów najlepiej pokazują jak dobrym i popularnym operatorem jest Orange 🙂
Najlepsza to jest nie wiedza sprzedawców oraz niemożliwość załatwienia prostych spraw w innych sieciach:-)
W dniu wczorajszym próba przeniesienia numeru play na kartę do Orange na kartę po 5 godzinach prób i odwiedzeniu kilkunastu salonów okazała sie nie możliwa, ciekawe jak Orange zdobywa klientów, konkretnie Bytom plejada (oczekiwanie 40 min) brak karty HDR 12, nie wiadomo kiedy bedą, Gliwice brak karty, Chorzów brak karty(2 salony), telefon do silesji 1 salon nie realne trzeba do firmowego gdzie nie mozna sie dodzwonić ale nadzwyczaj miła pani z innego salonu orange w Silesi jakimś cudem łączy sie z salonem firmowym i informuje mnie telefonicznie iż w firmowym jest taka karta, super bardzo dziękuje miłej wyjątkowo miłej pani, kurs do Silesia Sity Center oczekiwanie 35 minut, konsultantka nareszcie kompetentna, informuje ze potrzebna karta HLR 10. , oczywiście karty brak, odechcialo mi sie przechodzić do Orange zmarnowane 5 godzin i kilkadziesiąt złotych na paliwo, brawo Orange nikomu juz nie polecam .