– Uwielbiam informacje w stylu zobaczcie, jacy jesteśmy wspaniali, a konkurencja kiepska. I do tego uwiarygadniając badanie przeprowadzone na niewielkiej grupie klientów. Oczywiście wybranych losowo i nie wiedzących dla kogo jest robione. Do tego zgrabna grafika, na której niby nie wymieniamy z kim się porównujemy, ale wszystko musi być jasne. I news gotowy – skomentował badanie Netii – Wojciech Jabczyński, rzecznik rynek i to na kilkutysięcznych próbach. Z ostatnich badań wynika, że podane przez Netię liczby są znacznie gorsze i nie zawsze lepsze od Orange Polska, niż raczyli się sami pochwalić. Dlatego moim zdaniem zamiast malować trawę na zielono i kreślić kolejne wykresy, lepiej zająć się faktycznym działaniem. I chociaż w 2012 roku NPS nam wzrósł, nie zamierzamy z tego powodu popadać w samozachwyt. Wręcz przeciwnie musimy dalej pracować. Akurat tutaj pokora wobec klientów jest niezbędna i kolegom z Netii, życzę aby mieli jej więcej – konkluduje Wojciech Jabczyński.
źródło: blog.orange.pl
Kan
Orange to okropne dziadostwo
a najlepsze jest to że sami pracują uporczywie na tą pozycję , okradają swoich klientów dzwoniacych do play w tym mnie ,marketing do du… w tym rzecznik wypowiadający się w stylu PiS niby nie obwinia nikogo ale zawsze musi przytoczyć kogoś np w tym poście netie , niech ma jaja i powie ze maja wyniki do 4 liter po co mowi o neti??? powinien sie uczyć od Gruchy jak wygląda dobry rzecznik albo od rzecznika z plusa nic nie mówić :))
Jak może nie mówić o Netii, jeśli odnosi się do ich konkretnego badania rynku xD. Nie da się odnieść do czegoś, nie odnosząc się do tego ;P.
Niech zaczną poprawiać ofertę, a nie kasować promocje to i klienci zmienią zdanie.
Chamskie i kłamliwe wciskanie ofert przez telefon, psuje nieodwracalnie markę firmy