Uwielbiam informacje w stylu zobaczcie, jacy jesteśmy wspaniali, a konkurencja kiepska. I do tego uwiarygadniając badanie przeprowadzone na niewielkiej grupie klientów. Oczywiście wybranych losowo i nie wiedzących dla kogo jest robione. Do tego zgrabna grafika, na której niby nie wymieniamy z kim się porównujemy, ale wszystko musi być jasne. I news gotowy – skomentował badanie Netii – Wojciech Jabczyński, rzecznik rynek i to na kilkutysięcznych próbach. Z ostatnich badań wynika, że podane przez Netię liczby są znacznie gorsze i nie zawsze lepsze od Orange Polska, niż raczyli się sami pochwalić. Dlatego moim zdaniem zamiast malować trawę na zielono i kreślić kolejne wykresy, lepiej zająć się faktycznym działaniem. I chociaż w 2012 roku NPS nam wzrósł, nie zamierzamy z tego powodu popadać w samozachwyt. Wręcz przeciwnie musimy dalej pracować. Akurat tutaj pokora wobec klientów jest niezbędna i kolegom z Netii, życzę aby mieli jej więcej – konkluduje Wojciech Jabczyński.

źródło: blog.orange.pl

Kan