Naszą odpowiedzią na konkurencję ze strony popularnych kablówek, jest pakietyzowanie usług. W ramach jednego rachunku i po jednej cenie rozliczany jest dostęp do telefonii stacjonarnej, Internetu i telewizji. Dla konsumentów taka oferta oznacza spore oszczędności. Klienci kupują usługi w pakietach, bo po prostu mniej za taki pakiet płacą – mówi portalowi Newseria – Mariusz Gaca, prezes Zarządu PTK Centertel, operatora Orange.

Za pierwszy kwartał operator pozyskał już ponad 100 tysięcy klientów pakietu Fun Pack. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach to przede wszystkim pozyskanie klienta lojalnego. Operatorzy, którzy nie mają w swojej ofercie szybkiego Internetu i telewizji muszą liczyć się z marginalizacją.

Stąd też Fun Pack, który zaproponowaliśmy w zeszłym roku oraz oferta Orange Open, którą zaprezentowaliśmy całkiem niedawno, przy okazji rebrandingu – podkreśla Mariusz Gaca.

źródło: Newseria.pl

Kan