Orange wystratował z kolejną kampanią wizerunkową: „dziś zmienia się z Orange”. Odzwierciedla ona zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata.
źródło: Orange
Kan
Elementem „lepszego życia” jest to, że od 9:00 nie działa dziś BOK (*100), a od wczoraj nie mogę przedłużyć doładowania kartą usługi POGADAJCIE SOBIE (wysyłając na 910 otrzymuję sms, że jest już aktywna, więc trzeba wysłać na 911; wysyłając pod 911 otrzymuję smsa, że powinienem wysłać pod 910 !).
Orange to beznadziejne. Już ponad rok odszedłem do Playa
PS.PLAY jest najtańszy pod warunkiem źe jest się w PriPajdzie.
Bo na abonament to same kłopoty z BOK-iem, częste przerwy w tra
nsmisji. To wszystko wynagradza kilka krotnie tańsza usługa od 3 pozostałych
GSM-ów. Pozdrawiam.
Z sieci nigdy nie byłem zadowolony, ale reklamy tego typu (pomijając stworki) mają naprawdę dobre. Zobaczymy co zaprezentuje T.
wcześcniejszy byl lepszy 🙂