27 lutego b.r. ruszył konkurs internetowy promujący nową ofertę programową Netii. Za jego wykonanie i obsługę odpowiada agencja Infinity Group.

Pod hasłem „Wydżampuj swoje TV” rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Netii. Promuje ona nową ofertę programową Telewizji Osobistej, a jej twarzą jest Tomasz Kot.

Trzonem kampanii jest konkurs internetowy dostępny na stronie www.netiakonkurs.pl. Zadanie – to nagranie i przesłanie filmu prezentującego jak najefektowniej udekorowany (czyli „wydżampowany”) telewizor. Filmy przesyłane są za pośrednictwem formularza na stronie konkursowej; zgłoszone prace można obejrzeć w dziale Galeria. Autorzy trzech najlepszych filmów wygrywają po 10 tys. zł, zostaną też przyznane dodatkowe nagrody pieniężne i rzeczowe. Uczestnicy mają możliwość zgłaszania prac do 31 marca b.r.

Nową ofertę i konkurs promują spoty z udziałem Tomasza Kota. Obok reklamy Telewizji Osobistej, przedstawiona jest w nich też idea „dżampowania” swojego TV – w stylu oddającym osobowość i pasje właściciela odbiornika.

Agencja Infinity Group odpowiada za realizację i obsługę strony konkursowej oraz komunikację na kanale Netii w serwisie YouTube.com (http://www.youtube.com/user/NetiaKonkurs)

źródło: Netia

Kan