Kilka miesięcy temu Netia pokazała swoje całkiem nowe oblicze. Kompleksowy „rebraining” marki obejmował kilka aspektów, w tym m.in. identyfikację wizualną firmy. Szerzej o nowej koncepcji informowaliśmy w artykule: Całkowicie nowe oblicze Netii. Nowy CI Netii właśnie otrzymał nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie „Red dot award: communication design”.
Zmiana wizerunkowa Netii, która została oficjalne zaprezentowana ostatniego dnia marca tego roku, była początkiem rewolucyjnych zmian dla firmy. Nowe logo, nowa oferta, nowa filozofia, czy wreszcie nowe podejście do klienta – to wszystko tworzy nowy obraz marki Netia.
Nagrodzona w międzynarodowym konkursie „Red dot award: communication design” całkiem nowa koncepcja Corporate Identity Netii opiera się na oddziaływaniu nie jednym, stałym logiem ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które układają się w setki kombinacji i znaków. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii. Jego miejsce zastępuje niezliczona ilość wzorów, z których każdy może symbolizować coś innego.
„Jest nam niezmiernie miło, że nasza nowa koncepcja identyfikacji wizualnej uzyskała nagrodę w tak prestiżowym konkursie. Konkurencja była bardzo duża, więc tym bardziej cieszymy się, że zostaliśmy docenieni. To wyróżnienie utwierdza nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje pomysłów odważnych, łamiących obowiązujące stereotypy.” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.
Za stworzenie nowego CI Netii odpowiedzialna była jedna z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio.
Projekt Netii został wyróżniony spośród blisko 6500 zgłoszeń z 40 krajów. Międzynarodowe jury, grupa uznanych ekspertów z dziedziny designu, oceniała projekty w 24 kategoriach. Netia zwyciężyła w kategorii ‘Corporate Design’.
Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się 7 października podczas uroczystej gali w Konzerthaus w Berlinie.
Red dot design award, którego pierwsza edycja odbyła się w 1955 roku, jest największym i najbardziej znanym na świecie konkursem dla designerów i projektantów. Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach – ‘red dot award: product design’, ‘red dot award: communication design’ oraz ‘red dot award: design concept’. Ponadto, jury przyznaje nagrodę ‘red dot: best of the best’, ‘red dot: grand prix’, ‘red dot: junior prize’ (nagroda dla studentów) oraz ‘red dot: agency of the year’.
źródło: Netia
Kan
jeszcze kilka lat i bedzie duopol TP SA/Netia 🙂
Nowe podejście Netii do klienta oznacza najwyraźniej nową jakość w mamieniu go obietnicami . …… Przeanalizujmy co nam obiecuje Netia :
1) „dostajesz najwyższą możliwą prędkość internetu na Twoim łączu,” – jednak brak gwarancji minimalnej prędkości . Kto zabroni operatorowi za jakiś czas stwierdzić ,ze możliwości naszego łącza zmniejszyły się , więc i on zmniejsza naszą prędkość ???? Operator nie podaje też naszego możliwego uploadu , a więc nawet nie wiemy jak szybko możemy coś wysłać .
2) ” Umowa bez lojalki …..w każdej chwili możesz zrezygnować z naszych usług” . Przecież w PRAKTYCE to prawie to samo co ABONAMENT . W umowie abonamentowej również w każdym momencie możesz wypowiedzieć umowę Oczywiście musisz zapłacić karę w postaci części – zależnej od liczby miesięcy do końca umowy – określonej w umowie kwoty . W nowych umowach Netii jest to część – pozostałej do końca 24 miesiąca – kwoty aktywacji .
Jak więc widzimy PRAKTYCZNIE obowiązki klienta pozostały te same , zaś Netia zrzuca z siebie dużą CZĘŚĆ odpowiedzialności – za minimalna prędkość dostarczaną i za prędkość wysyłania naszych plików . …….
Nowe hasło Netii „Internet Bez Limitu” jest prawdziwe TYLKO dla operatora !