Allview zaprezentował dziś modele V2 Viper i V2 Viper X, drugą generację smartfonów serii Viper. To urządzenia Dual SIM, które wyróżnia elegancki i smukły design oraz solidny stelaż, wykonany z magnezu i aluminium.
Najnowsze modele pracują na systemie Android Lollipop, który zapewnia płynne działanie aplikacji i posiada przyjazny interfejs. Oba smartfony wyposażone są w kartę graficzną Mali 720 oraz 16GB pamięci Flash, którą można rozszerzyć do 128GB za pomocą karty microSD.

Allview V2 Viper
– Prawie 200 000 sprzedanych smartfonów z serii Viper skłoniło nas do opracowania drugiej generacji tych modeli. Model V2 Viper zastępuje więc model V1 Viper i jest smartfonem bardziej przystępnym cenowo, natomiast V2 Viper X adresowany jest do bardziej wymagających odbiorców, którzy cenią wydajność na najwyższym poziomie – mówi Lucian Peticila, General Manager Allview. – Liczne funkcje, opcje łączności i pojemny akumulator to idealne połączenie dla tych, którzy szukają wysokiej funkcjonalności. W tym samym czasie, w dalszym ciągu poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych. Tym razem V2 Viper X jest wyposażony w aparat fotograficzny, który umożliwia robienie zdjęć do 64MP i dodatkowo w zestawie posiada USB typu C. Staje się więc pierwszym urządzeniem Allview wyposażonym w najnowszy standard w branży technologicznej.

Allview V2 Viper
V2 Viper X to smartfon Dual SIM, wyposażony w łączność 4G na obu kartach jednocześnie. Może osiągnąć prędkość pobierania danych do 150Mbps, posiada też łączność Wi-Fi 5GHz. Jego sercem jest 64-bitowy procesor True Octa Core. Smartfon posiada 5,5-calowy wyświetlacz HD Amoled o rozdzielczości 1280×720 px, który chroniony jest odpornym na zarysowania CORNING GORILLA Glass 3.

Allview V2 Viper X
Uzupełnieniem jego specyfikacji jest aparat główny 13MP, wyposażony w funkcję Ultra Pixel, która – dzięki specjalnym algorytmom – pozwala na robienie zdjęć w rozdzielczości 64MP. Natomiast funkcja Super Zoom pozwala na 3-krotny zoom cyfrowy, zachowując przy tym jakość zdjęcia. Aparat przedni 5MP pozwala natomiast na zrobienie selfie, które można modyfikować, używając filtrów.
V2 Viper X jest dostępny w 3 kolorach: białym, niebieskim i perłowo-złotym. Urządzenie posiada zaledwie 7,2 mm grubości. Akumulator smartfona posiada pojemność 3150 mAh, co oznacza 239 godzin użytkowania. Połączenie technologii ACL i wyświetlacza Amoled sprawia, że jego zużycie energii jest znacznie mniejsze.

V2 Viper wyróżnia się natomiast młodzieżowym designem i posiada jedynie 7,58 mm grubości. Smartfon wyposażony jest w 64-bitowy procesor Quad Core, dwa mikrofony z funkcją redukcji szumów otoczenia i oferuje łączność 4G na obu kartach SIM, z prędkością pobierania do 150Mbps. Urządzenie posiada 4,7-calowy wyświetlacz HD Amoled o rozdzielczości 1280×720 px.

Smartfon posiada również funkcję podczerwieni i odpowiednią funkcję zdalnego sterowania, dzięki której można kontrolować inne urządzenia domowe. V2 Viper posiada akumulator SDI 2000 mAh, co oznacza 200 godzin w stanie czuwania i 545 minut rozmów. Aparat fotograficzny 8MP posiada filtr UV i lampę LED, podczas gdy przedni – 5MP – ma wbudowane funkcje, które pozwalają na zrobienie najlepszego selfie.
Oba smartfony można kontrolować za pomocą gestów, oba są też wyposażone w system DTS i dedykowane głośniki, funkcję Kameleon, która adaptuje kolory otoczenia do interfejsu oraz Tryb Inteligentnego Oszczędzania Energii.

V2 Viper X i V2 Viper są dostępne od dzisiaj w przedsprzedaży, w cenie 929zł i 849zł. Ich wysyłka rozpocznie się 10 listopada 2015r.
źródło: Allview Mobile
Kan
Wyslalem im pytanie o wsparcie … niestety okazalo sie byc ono retorycznym. Nie warto wiec na to nawet patrzec.
Telix.pl zapytał o aktualizację smartfonów, które są już dostępne na rynku. Z informacji jakie otrzymaliśmy, to modele, których specyfikacja pozwala na aktualizację otrzymają wszystkie Androida Lollipop. Jakie modele otrzymają, lub już otrzymały aktualizację można przeczytać na oficjalnej stronie producenta: http://www.allview.pl – powiedzieli przedstawiciele Allview. Tylko tyle mogliśmy się dowiedzieć na ten temat. Andrzej
Dzikeuje, ze zajeliscie sie ta niesamowicie dzis istotna sprawa. Jak widac ta firma nie ma ochoty rozmawiac z szeregowym klientem, pierwszy wielki minus. Niestety ta odpowiedz nie jest zbyt zachecajaca, jesli pracownik firmy odsyla na strone podajac jej adres ogolny. Wychodzi wiec na to, ze te telefony, ktore dostana aktualizacje to dostana, a te ktore nie dostana to nie dostana. Przedstawiciel sam nie wie, ktore to beda,a klient ma sobie upolowac te informacje gdzies na stronie firmy … wyglada na to, ze jest to kolejna firma oferujaca jednorazowki, podobnie do myPhone.
Prosimy o podanie numeru zgłoszenia – wtedy będziemy mogli poprosić o przyspieszenie odpowiedzi w Pana sprawie.
Pozdrawiamy!
Mail z pytaniem zostal wyslany do Panstwa na adres Kontakt@allviewmobile.com dn. 24.09.2015.
fajne ale najbardziej ten 5’5 calowy z ekranem AMOLED jak za tę cenę mi odpowiada i nie potrzebuję wsparcia , nie należę do tych co narzekają bo jak chcę wsparcie kupuję S6 albo LG G4
Adam,
pisz jeszcze takie „opowieści”
było super, prawie się posikałem.
Tak na poważnie,
Proszę, zastanówcie się 3 razy nad kupnem tej marnej jakości
elektroniki, zakupiłem od nich 3 urządzenia, jedno niesprawne po
rozpakowaniu dwa pracują bardzo nie stabilnie. Serwis ma to gdzieś.
Tylko bogatego stać na taki badziew, normalnego człowieka nie stać na
wydawanie pieniędzy kilka razy.
PS. Dlaczego nie jeździcie Dacią?
ale nie będziesz mi człowieku pisał co mam kupywać a co nie , masz złe doświadczenia z tym serwisem TO TWÓJ PROBLEM jak ja będę miał problem to JA BĘDĘ MIAŁ PROBEM.O mnie się nie martw a martw się o siebie.Mi się podoba i zamierzam go kupić zresztą serwis Allview czy inny każdy coś się tam doszukuje.Oddawałem wiele telefonów do serwisu I NIGDY mi nie odrzucali bo zawsze usterka była objęta gwarancją ale znam takich kombinatorów co strzaskali wyśwetlacze i twierdzą że to od słońca i TO JEST DOPIERO ZABAWNE normalnie urwało mi ze śmiechu cztery litery.jeśli serwis ma to gdzieś TO OLAŁEŚ SPRAWĘ ? a znasz swoje prawa ?? problem ludzi jest taki że jak serwis odrzuca to olewają sprawę.Trzeba wiedzieć gdzie iść dalej i walczyć o swoje a nie płakać na internecie bo wychodzi Twoja niewiedza i każdy kto jest kumaty wyłapie to
Mail z pytaniem zostal wyslany do Panstwa na adres Kontakt@allviewmobile.com dn. 24.09.2015.
Sprawdziliśmy, na wszystkie maila wysłane tego dnia już dawno odpowiedzieliśmy. Może mail do nas nie doszedł? Proszę jeszcze raz napisać na kontakt@allviewmobile.com, a w tytule wpisać „Telix” i w mailu opisać problem – i damy znać wtedy, czy mail dotarł 🙂
Mail zostal wyslany ponownie. Mam nadzieje, ze tym razem zdolacie go Panstwo odebrac i na niego odpowiedziec.
Mail doszedł, wysłaliśmy Panu odpowiedź. Pozdrawiamy!
A co myślicie o 2x extrime za 2k. Niesamowicie mi się podoba ten smartfon. Ale cena przeraża, bo to wartość godna flagowego smartfona znanej firmy.
*Allview – to może, jak już tak pomagacie jeszcze ujawnicie, czy będzie obniżka na Allview X2 Xtreme. Te 2K to trochę zbyt dużo, jak na Chinczyka, a niesamowicie mam chęci go kupić 🙂
Pani Lenko,
kilka miesięcy temu można było u nas na FB wygrać zniżkę 🙂 Teraz niestety nie planujemy promocji… 🙁
Pozdrawiamy!
A jak jest z awaryjnością tych smartów. Ale szukam odpowiedzi osób które mają już z nimi doświadczenie. Trochę boję się Chińczyków, bo szybko tracą na wartości